Inlägg från: This is me
|
-
-
ia1116: Kollat in dina bilder... Såg inte mycket av de jag fick med mig hem
Tror bara det var cars handuken. Köpte ett fleecefodrat regnställ till sonen men inte samma som ditt, tror inte det fanns i stl 110, som jag sagt innan var regnställ, overall och skidstället mycke urplockat i just pojk 110!! Men fick med mig alldels för mycket ändå
-
Nej var väldigt dåligt!! De hade en sida vid julsakerna, mot kontorsavd. Det fanns inte lösa blad utan bara packen, fanns bara enfärgade när jag var där.Emmel skrev 2007-10-11 11:49:28 följande:HejJag ska till Ullared om några veckor. Är det någon som vet om de har mycket scrapbookingsaker? Är det "lösa" papper eller i bunt etc?//Emmel
-
Deras Stl är i tio tal, inte som de man köper på hm.tvillingarna svensson skrev 2007-10-11 13:28:18 följande:adelisa: vad kostade overallen? Fanns det "normala" st eller var det typ 90, 100 osv... Är på jakt efter en 98:a nämligen
Finns en del men vet ej om det finns mycket, var aldrig på den avdelningen. Såg en snobben pyjamas när jag sprang förbi, långa ben och kort ärm med snobben på bröstet.firepuzz skrev 2007-10-11 14:27:35 följande:pyjamas finns det mycket sånt? till vuxna alltså.sen mysset? -
Nen jag håller med dig ang fine-tex overallerna, adelisa inte alls min stil. Höll i de plöttriga flera gånger tyckte den blå var mer neutral än den grå/begie/bruna (vilken färg var det) Men den fanns såklart inte i sonens stl, men nej jag hängde tillbaka den, skulle inte ens vänja mig vid den tror jag. Sen tyckte jag de andra som hängde brevid var tjejiga med pälskrage och lila stjärna på armen. Köpte en med auqa-tex i blå, någon som provat den? Är nöjd, missnöjd?
Sen blev jag lite snurrig när leksaker och baby var flyttat. Tyckte inte babyavd var mycket att ha faktiskt. -
Har ett par jobbarkompisar som åker ner på måndag. Så jag ringde Ullared kundservice och frågade om man fick byta amningsbhar. Och det fick man om alla lappar satt kvar
Mina sitter tillock med på galgen. Så nu hoppas jag få rätt stl och sa att hon även skulle köpa en till. Håll tummarna för att de finns kvar bara.
-
Det var bara att denna var så fin och satt så bra (om jag bara får rätt stl) Så jag hoppas på de bästa.AlexandraLuleå skrev 2007-10-11 19:36:57 följande:vad skönt för dig =) dom kanske inte har inne just den modellen, men dom har ju alltid inne amningsbhar, så i värsta fall får man ju ta en annan modell, för dom "rövarpriserna" så bryr inte jag mig så mycket iaf,huvudsaken är ju att dom sitter bra sen kan dom se ut som s*it det struntar jag i
-
Jag har då klarat mig alla gånger utan lista
Risk för mer impulse köp då oxå, kanske dags att skriva en tills nästa år. Om jag kommer i väg då!
-
Bävernylon finns men inte goretex. Finns massa andra tex material med samma funktion. Brukar köpa fine-tex till sonen men de fanns ej i år så då blev det auqa-tex. Finns i stl 80 eller 90. Bara jämna 10 tal och inte de "vanliga" stl man är van vid.
-
Glömde pris: 220:- om jag inte minns fel. Inte mer än 250:- i allafall.
-
Nej det tyckte inte jagDieselmom skrev 2007-10-11 22:29:20 följande:Var på Ullared i onsdags :D Spenderade 2700kr... var det mkt tyckte ni??
-
Japp det fanns det, med sånt gult lurv men de kostade mycket tyckte jag. Tror om jag inte minns fel 695:- de "vanliga" med fleece var betydligt billigare. Kolla i ts galleri hon har bild på en med fleece i!Busshia skrev 2007-10-12 07:53:59 följande:vad finns det för åkpåsar? finns det sådan med ullfäll i??
-
Nu är mina jobbarkompisar i väg, håll nu alla tummar och tår att de har amningbhar i min stl så de kan byta mina fel köp och köpa nya
-
Tittade på dina bilder, jätte fina saker. Och är så avundsjuk på dina amningbhar, hoppas verkligen att mina jobbarkompisar hittar nya till mig.Mistoffelees skrev 2007-10-15 16:51:20 följande:Jag har lagt in bilder i mitt bildgalleri på dagens inköp, under mappen Ullared
Såg sånna när jag var nere, fanns inte i just vitt utan röd, blå och beige. Kollade aldrig stl tyckte den var för tunn till mig då jag kommer få i mars. Fanns på babyavd på en snurra när jag var där.kattengustav skrev 2007-10-15 17:03:14 följande:Var hittade du fleasoverallen? Jag letade efter en sån när jag var nere, men jag hittade ingen. Vilka strl. fanns den i? -
Vill bara berätta att nu är jag stolt ägare till 2 amningsbhar
Fanns 2 vita i min Stl hade velat ha en svart oxå men jag nöjer mig med vita. Så glad för de var verkligen så fina.
-
Någon frågade om verktygsbänk till barn när vi var där fanns bara black and decker och den har sonen och den är vi jätte nöjda med.
När vi åker bor vi i Ullaredstugan just för priset, toan och tvn.
Kundtjänst är flyttat och ligger direkt till höger när du kommer in i varuhuset. Står skyltat, det är alltså utanför kassorna. -
De har flyttat kundtjänst, det låg där innan vid tvålen och det. Men nu ligger det som jag skrev innan, utanför kassorna. När man kommer in i varuhuset står det skyltat till höger, men en egen ingång.kattengustav skrev 2007-10-17 18:15:54 följande:Alla säger olika här i länken om vart kundtjänst ligger. Några säger utanför kassorna, men på kartan visar det att det är innanför kassorna vid toaletterna på herr eller där dom har tvål och sånt.
-
Såg inga när jag var därskånetös78 skrev 2007-10-17 17:52:46 följande:Har de "Bebis tröjor" på Ge-Kås? Ni vet de här vanliga tröjorna där det står Bebis på magen? isåfall på vilken avdelning finns de?
Tyvärr
-
Ja du har nog rätt, jag ger migPlippi skrev 2007-10-17 18:47:32 följande:Nej Kundtjänst ligger till vänster vid ingången. Det är VARUBYTEN som ligger vid kassorna.