Inlägg från: This is me |Visa alla inlägg
  • This is me

Ullaredstråden volym 4

Jätte fina saker, och vilken fin kula du har!!

• This is me
    Lapskojs skrev 2007-09-19 11:06:54 följande:
    This is me skrev 2007-09-19 07:47:34 följande: Lammfäll fanns förra veckan på barnavdelningen. Långhårig, gul/naturfärgad. 229 balubas!
    Tack, vet inte om jag kan få sonens "fin" igen.
  • This is me
    Felicia6 skrev 2007-09-19 18:26:21 följande:
    jag var där i förrgår och igår morse och handlade för 7000kr!!!och då hade jag inga bebissaker just, utan mest kläder till sonen och sen mkt till min man o vårt hem Så fort jag kommer hem från norrköping lägger jag upp bilder för dom som vill se
    Väntar med spänning!!
  • This is me
    Beckiz86 skrev 2007-09-20 19:50:18 följande:
    sa jag kan vara saker pa att doskalle-spjalsangkladerna finns kvar i november ? =D
    Nej man kan inte vara helt säker på att varorna finns kvar.
  • This is me
    Jag undrar hur stor den "nya" baby avdelningen är. Och vad som finns där.

Förra gånen jag var där, fanns nappar och flaskor vi bodysarna + småbarns kläderna. Och vagnar, bärselar, gym och liknande fanns vid gardinerna. Finns allt på samma ställe nu?
  • This is me
    Semma skrev 2007-09-23 14:29:42 följande:
    Hej, ska till Ullared i början av nästa månad och sliter mitt hår för jag inte kan bestämma mig för vilken overall som tjejen ska få... Någon som har använt GeKås FineTec(?) som har koll på vilket som är bäst; den i FineTec eller den bävernylon...?
    Japp har använt finetex 2 år i rad på min son, och kommer även köpa den denna gången. Tycker de är super och har verkligen inget att klaga på!!
  • This is me

Jag har kollat, nu läängatar jag ännu mer.

Undrar oxå vad pottan, stora ljuslycktan samt babyvakten kostade?

• This is me

Jag och syrran satt i dag och kollade massa Ullareds kvitton, snacka om att man är besatt.

Längtar, bara 2 veckor kvar nu !!

• This is me
    Jag brukar oxå alltid ställa min vagn någonstans i något hörn och sen springa och lassa i. Jag orkar inte trängas som alla andra som inte släpper sin vagn med blicken. Man har ju dessutom inte betalat för grejerna än om något skulle försvinna, men som sagt har aldrig hänt mig!!

1 vecka kvar, nedräkningen på börjad!!
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4