Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Ullaredstråden volym 4

Villemol skrev 2007-09-25 08:13:22 följande:
    Frågar igen....Ngn som vet om det finns wallies att köpa där? Ska fixa iordning sonens rum....
    Har inte sett några wallies där...ska börja inreda sonens rum nu med så jag letar överallt - kollar som vanligt gekås först sen är det lika bra att köpa på webben - där fanns massor
  • Smultronhjärta
    Lepa skrev 2007-09-25 13:59:38 följande:
    var i ullared igår o de blev shoppat massa saker, finns jätte fina kläder i strlk 68 och uppåt och fina overaller. köpte en i strlk 68 till tjejen för 149:-, ser dock ut som en 74.Så fråga på...Wallies finns med snövit (om jag inte såg fel), cars o spindelmannen. vet dock inget om ullareds kortet.
    Just det, kom på det nu när du sa det Hade helt glömt bort det eftersom jag är på jakt efter en annan typ av wallies..
  • Smultronhjärta
    kattengustav skrev 2007-09-26 09:41:28 följande:
    Har lagt in en bild på hur ett av bäddsätten ser ut när det ligger i spjälsängen. Fleecfilten är också köpt på Gekås för bara 30 kr.
    Åh, sonen har faktiskt just det bäddsetet i spjälisen nu- så fint och mammas favvis
  • Smultronhjärta
    Lottis78 skrev 2007-09-26 13:40:35 följande:
    Är det någo som vet om de har skateboard på Gekås?
    Jag har sett skateboards där men vet inte om det fanns sist jag var där... men det är mycket troligt..finns ju nästan allt
    på Gekås
  • Smultronhjärta

Andi Pandi skrev 2007-09-27 11:55:43 följande:

Ska till Ge-Kås imorgon. Har en 3åring och väntar twins så nu ska det shoppas! Tänkte om någon sett spjälskydd som är lite högre där? Har haft från ikea men det var så lågt. Någon med bild och pris???
    Jag letade spälsängsskydd på Gekås vid flera tillfällen, hittade många fina - men inte tillräckligt höga enligt mitt tycke.. Nu vet jag iofs inte hur det är i dagsläget men om du inte hittar några där så tipsar jag om coop - där hittade vi höga och enfärgade som matchar allt
  • Smultronhjärta

I brist på annat att göra så har jag surfat runt på Tradera och insett att det finns nog en hel del fint på Gekås just nu Men vilka hutlösa priser säljarna tar - de gör stooor förtjänst på Gekås billiga priser....

• Smultronhjärta
    Mikah skrev 2007-09-27 13:44:22 följande:
    Hur vet man vilka kläder som kommer från Gekås då?
    Det finns många säljare på Tradera som köper på gekås och säljer vidare - tyvärr får jag inte nämna dem här i tråden.. Men jag som ofta är på Gekås ser ju "gekås"märken och andra saker som sälja billigt på gekås florera friskt på Tradera.
  • Smultronhjärta

Det som jag reagerade mest över idag var att en säljare hade utrop 99kr på ett regnskydd till vagnen och på Gekås tror jag att det kostar runt 20-30kr...

• Smultronhjärta
    Mikah skrev 2007-09-27 14:52:34 följande:
    Smultronhjärta. Okej men man får akta sig då sojoag. Ja dem behöver jag också Tack. Det jag tänkte på var dem tunna som brukar vara förpackade i tjock plast och finns vid mössor och vantar.
    Japp, fast bor man riktigt långt bort så kan man ju få bra pris i alla fall..med tanke på dagens bensinpriser
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4