Ullaredstråden volym 4
Jag hoppas att alla är medvetna om att man måste fråga om den storleken man är på jakt efter är slut!- mycket ofta kan personalen hämta till dig från lagret- så det kan se urplockat ut men ändå finnas
Jag hoppas att alla är medvetna om att man måste fråga om den storleken man är på jakt efter är slut!- mycket ofta kan personalen hämta till dig från lagret- så det kan se urplockat ut men ändå finnas
Kan säga att alla mina amningsbehåar (de som jag använde) inhandlades på Gekås - prisvärda och supersköna
Japp,det är bara att konstatera..Gekås är bäst på kvällen
Vi var där från 17-20 idag och det var hur lugnt som helst - gott om plats att fynda julklappar
Jag köper mycket skor på Sko-Boo, mest för att det innan jag flyttade till falkenberg nästan alltid var så att jag köpte minst ett par skor när jag åkte till Ullared och då fanns inte Scorettoutleten
Angående julklappar så tycker jag att det finns mycket fint att köpa som just julklappar nu..handlade i princip enbart julklappar igår och ska in en sväng och trängas idag för att köpa ytterligare några..
Det finns supersnygga fleccefiltar och påslakanset med Hello Kitty t.o.m jag som inte gillar HK tyckte att dessa var fina!