Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Ullaredstråden volym 4

Jag hoppas att alla är medvetna om att man måste fråga om den storleken man är på jakt efter är slut!- mycket ofta kan personalen hämta till dig från lagret- så det kan se urplockat ut men ändå finnas

• Smultronhjärta

Japp,det är bara att konstatera..Gekås är bäst på kvällen
    Vi var där från 17-20 idag och det var hur lugnt som helst - gott om plats att fynda julklappar

• Smultronhjärta
    lugnåsbo skrev 2007-10-16 21:56:56 följande:
    men det är inte utplockat då eller?
    nope,tyckte inte det fast å andra sidan så brukar ju personalen plocka desto mer framåt kvällen då det inte är lika trångt...
  • Smultronhjärta
    Plippi skrev 2007-10-17 09:21:06 följande:
    Personalen jobbar hela dagarna med att fylla på. Skulle det inte fyllas på helatiden skulle det bli tomt direkt. En dag förra veckan såldes 700 tröjor av EN sort. 6000 på hela veckan.
    Stämmer bra..det jag menade var att även personalen får det lättare att fylla på när det är mindre folk. Vilket i sin tur gör att det kanske inte känns så urplockat kvällstid
    Nu ska jag tillbaka till Ullared och köpa stövlarna som samvetet inte tillät igår - vilken tur att jag la undan dem för idag mår samvetet finfint igen
  • Smultronhjärta
    Mikah skrev 2007-10-17 09:31:33 följande:
    Vad för stövlar?
    Ett par skinnstövlar med pösigt skaft och spänne snott runt vristen från Ten Points - 699:- Maken bara suckar och säger att det är tur att jag endast köper skor/stövlar i skinn för då används dem flera säsonger iallafall..frågan är bara hur ofta
  • Smultronhjärta

Jag köper mycket skor på Sko-Boo, mest för att det innan jag flyttade till falkenberg nästan alltid var så att jag köpte minst ett par skor när jag åkte till Ullared och då fanns inte Scorettoutleten

• Smultronhjärta

Angående julklappar så tycker jag att det finns mycket fint att köpa som just julklappar nu..handlade i princip enbart julklappar igår och ska in en sväng och trängas idag för att köpa ytterligare några..

• Smultronhjärta

Det finns supersnygga fleccefiltar och påslakanset med Hello Kitty t.o.m jag som inte gillar HK tyckte att dessa var fina!

• Smultronhjärta
    vetekatten skrev 2007-10-17 10:06:13 följande:
    Ytterligare en dum fråga men kan nån bara hinta om hur stort det verkligen är? Hur lång tid tar det att gå igenom hela varuhuset. Har ingen aning själv Kommer förmodligen bara att stå och stirra när vi kommer in. Några andra shoppingtips, ät-tips, ska man gå ut en sväng och tillbaka in igen, är det långa köer...?? Jag vill veta allt! Tack till er som redan svarat!
    Hehe ,kan säga att när jag tog med en kompis från Sthlm dit, hennes första ggg, så tyckte jag att hon borde vara van vid trängsel. ICKE - hon tyckte affären var en evighet lång och stor, somnade i bilen hem av utmattning! Mitt tips är att om man ska gå hela dagen - vilket behövs om man ska syna allt och inte vet var saker finns är att dela upp shoppingen. Avverka kläder och leksaker tex först,betala och gå ut med det passa på att käka lite och så in igen..Att ställa vagnen så att den blockerar gör bara att det blir trängre och att folk kan snatta saker ur din vagn..
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4