-
Alltså, jag har då aldrig sett några wallies på Gekås..många säger sig ha sett det..men det jag har sett är inga wallies utan stora figurer t.ex cars, spindelmannnen etc i skummaterial som sätts på väggenmmonika77 skrev 2007-10-24 16:27:31 följande:Har de Wallies?
. (Wallies är då supertunna plastdekaler som kan användas om och om igen på i princip alla ytor utom vävtapet ifall någon undrar
)
-
Lite OT men "vuxna" wallies finns tex här:
www.formandfunction.se/p.asp&pvid=&prev=true -
Jag med!! Men tyvärr så har vi vävtapet i varenda rum i lägenhetenmemelie skrev 2007-10-24 18:33:38 följande:guuuuuuuuuuu va coooola !!! vill haaaa
Man kan ju sätta på dörrar men det tappar liksom sin effekt lite då...
-
Nope, ingen svart briovagn på Gekås - har nämligen varit på jakt själv
-
Runt tre milmemelie skrev 2007-10-25 11:22:23 följande:någon som vet hur långt det är mellan ullared och falkenberg ??
-
Liite farligt för en annnan kan jag säga
-
Vi tittade på en bävernylon för 229:- tror jag det var..men jag såg även andra i samma material fast dem kollade jag inte priset på.. Så här års brukar det ofta finnas flera olika varianter även om det kan skilja lite från gång till gång - Gekås säljer ju enormt många overallerMangomagen skrev 2007-11-05 13:32:37 följande:Någon som vet vad vinteroverallerna typ bävernylon kostar.Måste köpa en mellan overall den jag har köpt (rean förra vintern såklart) är jättestor.Min tjej behöver stl 80 eller 86 någon som sett vet??? Fanns det många olika modeller /färger??Åker den 10:e.......
-
Vi har en sådan åkpåse till vår sittvagn - fungerar ypperligt!
En lördag så här års är hysterisk så det är lika bra att vara inställd på det
Sonen tycker att det är jätteroligt att åka i kundvagnen och plocka med allt däri eller stå längst fram och "tjata" på alla andra- blir han trött så sover han en stund i den oxå..
Vi var där en sväng i måndags och just nu tycker jag att det finns mycket fint bland barnkläderna
Lycka till
Charro skrev 2007-11-14 12:43:17 följande:Åh, en tråd för mig Får man vara med... Har planerat in en Ullreds tur den 8 /12 tyvärr en lördag och dubbeltyvärr måste vi åka med gossen på 14 mån med oss. Tips på hur vi gör med honom, kan man ta leksaker med sig till honom in eller ?! Är det mycket rörigt i cafeterian för att ge honom mat?Vi kommer att köra hutlöst tidigt o resan lär ta ca 3tim för oss då vi bor i Bromölla. jie: Kikade på den där åkpåsen i ditt galleri. Den såg jättefin ut, tror du att de har den kvar o att den passar till en sittvagn?Hur är det med övriga vinterkläder till en gosse på 14mån. Behöver det mesta inser jag, men vad köper man lättast. overall eller tvådelat? Var där i våras och shoppade massor och längtar verkligen tills vi ska dit igen. -
Det finns två eller tre olika sorters symaskiner- kommer inte ihåg vad de kostar men svärmor (sömmerska) sa att det var bra pris
-
Sko-boo har mycket skor till barn för relativt bra priser!Sen fin Skokanonen (tror den heter så), och så finns Scorett outlet en bit bort.Själv handlar jag bara på Sko-boo, är inte så förtjust i de andras utbud...Cluedo skrev 2007-11-21 13:55:54 följande:Hej!Är novis på Ge-kås, men ska dit nästa fredag och trängas med alla andra....Undrar lite om de säljer bra vinterskor till barn? Eller vilka butiker med skor är det som finns utanför Ge-kås???
Jag brukar gå in på Sko-boo och lägga undan skorna innan jag går in på Gekås och sen om samvetet tillåter köpa dem när jag kommer ut
-
Julstjärna på stativ finns för 99:- ,konerna har vet jag inte...smålandstös skrev 2007-11-21 14:41:59 följande:Ska ner till Gekås & trängas jag med nu innan jul.Ni som varit där nyligen, jag är ute efter ljuskoner, har de det där?Hoppas ni vet vad jag menar, men varenda ljusaffär verkar ha dem nu... Det är som stora koner i olika färger & så är det en ljusslinga fäst i dem.Undrar också om de har julstjärna på stativ, som verkar vara senaste flugan till jul?? -
Kolla härSkogshallon skrev 2007-11-21 17:18:38 följande:Har jag rätt om jag minns att det finns en glasögonaffär intill Ge-kås?Isåfall, är det någon som handlat där? Byter de enbart glas också eller endast beställning på glas+bågar? Pris?
www.glasogonfabriken.se/ -
Såhär års är det mycket folk på Gekås varje dag, så enkelt är det
Men lördagar har en tendens att vara helv*tiska medan kvällar i början av veckan och dagarna precis innan julafton är lugnare(troligtvis inte i år dock)
Kommer man långväga ifrån är det bara att vässa armbågarna och se till att blodsockret hålls i schack
-
Finns stödstrumpor där, jag tyckte de var jättebra! Då fanns det svarta och vita,i två eller tre olika storlekar..Pris?? Vill minnas att de kostade runt 35-40kr men är inte helt säker..Pixxxy skrev 2007-12-04 14:23:32 följande:Min svägerska ska till Gekås ikväll och frågade om det var nåt "vi ville ha"..Kom då att tänka på stödstrumpor - finns det bra med såna där nere? Storlekar? Priser? -
Japp, vill minnas att det är efter strumpläst..men en kompis till mig med "fotbollsvader" kunde ha dessa hon med fastän att hon fick lov att köpa extra breda när hon köpte apotekets. Du kan ju alltid sända bud ändå och passar de inte så säljer de bra på TraderaPixxxy skrev 2007-12-04 14:56:43 följande:Låter superbra! Men är det bara storlekar efter "strumpläst" då eller? Jag har ju gamla hederliga "fotbollsvader" hehe så en vanlig damstorlek vette tusan om den inte blir för liten.