Inlägg från: AlexandraLuleå |Visa alla inlägg
  • AlexandraLuleå

Ullaredstråden volym 4

Börnen skrev 2007-10-03 21:43:30 följande:
    Alexandra: jag har, men du kanske redan kollat på de?
    dom har jag tittat på redan =) såg ett par saker där som jag hoppas kunna köpa när jag åker ner *längtar så*
  • AlexandraLuleå
    Maria84 skrev 2007-10-03 23:00:14 följande:
    Fasiken vad jag längtar!!! Åker nästa fredag, vill åka redan imorron ju! Listan blir bara längre och längre, och så inväntar jag en massa önskelistor från alla håll och kanter också, undrar om vi kommer få plats själva i bilen hem Tänkte göra lite annorlunda i år, brukar alltid börja med kläderna men i år får det nog bli bebissakerna tror jag, sen leksakerna eller kläderna..
    ja man har ju gjort det misstaget flera ggr innan, man har tagit leksakerna sist och då har många av dom riktigt kapen varit slut, så ta leksakerna bland det första ni gör
  • AlexandraLuleå
    Maria84 skrev 2007-10-03 23:17:48 följande:
    Vi tänkte att vi åker ju nästa vecka och det är ju liksom nästan mittemellan lön och barnbidrag, får hoppas att det inte är så många som åker då vill ju inte åka vid löningen eller barnbidraget, brukar ju krylla av folk där då.
    ska göra samm sak när jag åker nästa månad,skall åka den 15:e till ullared,förhoppningsvis är dom flesta panka då
  • AlexandraLuleå
    Maria84 skrev 2007-10-03 23:22:00 följande:
     Precis vad vi tänker då Vi åker den 12:e och förhoppningsvis har folk gjort av med sina pengar då Jag hoppas såå på att slippa stå länge i kassan, brukar bli tre vändor ungefär.. För då får jag nog sätta mig i vagnen och vänta med tunga magen
    jag är så glad att mamma har köpt en ny bil,annars hade jag inte kunnat handla så mycket (jag+mamma+ mellan barnet i bilbarnstol+lillen i bilbarnstol+barnvagn)+ hund i hundbur...

hjälp känns om att man skulle åka en hel skolklass ju

jag skall nog ta en tur vid bebissakerna (ja dom som är typ vid kassorna eller iaf var där sist jag var där), sen blir det leksakerna, och mednas mellanpojken tittar på dom i vagnen så tar jag babykläderna, sen betalar jag det och går ut till bilen, går och tar en fika och sen en tur till, jag brukar vara ganska snabb faktiskt, brukar ta drygt 3 timmar för mig att bli helt färdig, och drygt 5500kr fattigare (och då var det bara till mig och mellanpojken jag handlade den gången jag hamnade på den summan)

Räknar med att hamna runt 8000kr nu när jag åker ner, om det stoppar nu när man bor så långt ifrån så får man ju shoppa ett par stl uppåt så det räcker hela året!
  • AlexandraLuleå

ingen som varit där senaste dagarna som satt in bilder på fynden?

• AlexandraLuleå
    Pigelinen skrev 2007-10-06 21:27:23 följande:
    Håller med er andra, gud vad folk det var... bodde på campingen natten till idag och var inne både igår och idag... men vad mycket fint jag hittade. Tar kort och lägger ut imorgon, nu orkar jag inte, godnatt!
    vad kostade den radiostyrda lyftkranen och dvd/vhs spelaren?
  • AlexandraLuleå
    AlexandraLuleå skrev 2007-10-07 14:30:03 följande:
    vad kostade den radiostyrda lyftkranen och dvd/vhs spelaren?
    såg att du redan svarat på det
  • AlexandraLuleå
    snöflingis skrev 2007-10-07 15:51:46 följande:
    Är det någon som vet om de har mycket Lego på Gekås?Är mest intresserad av Lego till 2-5 åringar!
    dom brukar ha en del legobyggsatser och så där
  • AlexandraLuleå
    Adelisa skrev 2007-10-07 16:25:07 följande:
    tyckte med koppen var jättefin!!!Någon som lagt märke till om de har färg, alltså typ till att måla möbler o dyl?Vi åker 3-4 ggr på år så jag brukar ha lite3 koll, Men detta har jag aldrig kollat efter, men ksnkae vid verktyg o sånt där..
    färg har dom
  • AlexandraLuleå

sitter och funderar på om jag skall åka en extra sväng till ullared innan jag åker till gran canaria i slutet av månaden, måste ju åka ner till Trollhättan på torsdag e.mredan, och flyget går inte fören på lördag morgon, så då har man ju fredagen över till Ullared fast det kanske är onödigt att åka dit med 2 veckors mellanrum...  eller...ne... det är aldrig onödigt att åka dit

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4