Inlägg från: AlexandraLuleå |Visa alla inlägg
  • AlexandraLuleå

Ullaredstråden volym 4

väger? menade så klart växer

• AlexandraLuleå
    ängeln 25 skrev 2007-10-12 09:30:41 följande:
    Min moster är ett rikigt fans av ullared och åker säkert 8ggr /året och då brukar summan sluta på ca 10 000:- 4 st i familjen är dem...Själv slutar jag nog på 4000:- när jag är där..
    ja men det är som mig,fast hon var ju värre
  • AlexandraLuleå
    Tainted skrev 2007-10-12 21:19:48 följande:
    är ullaredskortet ett bonuskort? går det att ansöka när man är där och handlar o få poäng samtidigt eller måste det göras innan?ooooch... har dom broderimönster med nål o garn o så?ska lägga mig snart.. imorron kl 09 bär det av :D
    är även ett betalkort/kreditkort, bonus får man bara om man handlar för 10´000kr med kortet.

du kan ansöka på nätet då görs en uc kontroll och så får du svar direkt, kan skriva ut pappret och ta med till kuntjänst disken, vilket är lättast, är ju alltid massa folk där så det är skönt att slippa stå där och fylla i massa papper och vänta på att dom skall ringa banken osv, så därför får du heller inte besked fören banken öppnar om du får ett ullareds kort.
  • AlexandraLuleå
    Petrah skrev 2007-10-12 21:24:14 följande:
    har du ett sånt kort? är det bra eller får man betala massa extra? hur lång tid har man på sig?
    precisom som Ia1116 skrev, ätt jättebra kort med en bra kampanj
  • AlexandraLuleå

har dom vanligt lego där?

• AlexandraLuleå
    Emmy o Nellie skrev 2007-10-13 19:24:48 följande:
    Om man har tur finns det lego, ibland är det slut...
    ok,ska ju dit med 2 veckors mellanrum, får hoppas det finns en av ggr då, vad brukar man tjäna om man jämför med vanligt pris?
  • AlexandraLuleå
    Skorpa skrev 2007-10-13 21:29:41 följande:
    Har varit i paradiset idag Mycke folk, men vi var där 7, när det öppna, så vi hann med en hel del innan det blev knökatjockt. Men oj vilken kö det var när vi kom ut vid 10!!! Och kö till kundvagnarna var det också, och massor med bilar som cirkulera och leta parkering.Men nu är jag en aning fattigare iaf Stod med hjärtat i halgroppen i kassan kan jag lova. Såg hur det tickade på på kassan. 5600:- hade jag med, 5530:- slutade kalaset på!
    det var bra planerat det
  • AlexandraLuleå

har aldrig tänkt på detta innan fören idag när vi pratade om att tapetsera om, har dom tapeter där? misstänker att dom troligtvis inte har det men man kan ju kolla

ja och så måste dom ju vara fina,helst några som man kan ha som fondtapet med något fint mönster

• AlexandraLuleå

kommer också lägga ut bilder sen, blandat bebis, strl 110 och strl 122 samt dam och herr + övrigt men det blir när jag kommer hem från gran canaria

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4