• Jiie

Ullaredstråden volym 4

Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html

Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

www.gekas.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Willwmansmoster

Ska dit på lördag, är det smartast att vara där ca halv sju, eller senare (eller tidigare?) Vill gärna ha svar

jippiiiie, snart är julen här och sen är det Mars..nästan!
  • klara07
    Willwmansmoster skrev 2007-11-12 12:23:41 följande:
    Ska dit på lördag, är det smartast att vara där ca halv sju, eller senare (eller tidigare?) Vill gärna ha svar
    Jag tycker att det är bäst att vara där vid öppningsdags för då slipper man ju köa och framförallt så finns det parkeringsplatser, för det är inte speciellt kul att köra runt och leta parkering.
  • Mafan

Hej på er alla.
    Var där i lördags. köade in i ca 2h, men väl inne så var det inte så farligt jobbigt att gå trodde det skulle va värre me folk.
    Det enda som jag retar mig på var att nån som tog min vagn nästan direkt där inne fast jag hade lagt i lite grejor (de hade de lagt på golvet bara). Fy skäms för sådana folk.
    Så ha koll på era vagnar...

• AlexandraLuleå
    Willwmansmoster skrev 2007-11-12 12:23:41 följande:
    ska också dit på lördag, skall vara där SENAST kl 07,00 då brukar man slippa kö!
  • kattengustav

Nej, det var inte så många. Kom runt tjugo över sju och då var det kanske 20 bilar på parkeringen. Jag tyckte det gick bra att ta sig fram idag, men måste eventuellt ner dit en gång till den här veckan. Köpte ett par byxor som var för små, så jag måste byta dom. Det är lite dumt när man inte provar, men sen orkar man inte alltid det.
    Men på vissa ställen var det helt folktomt så där kunde man gå hur lätt som helst. Även på leksaksavdelningen. Fick tag på min skötväska nu äntligen.
    När jag ställde mig i kön vid halv åtta så stod det kanske 11 personer i kön, men när dom öppnade så sträckte sig nog kön bort till parken ungefär. Men vid öppning är det ju inte så farligt. När jag kom ut vid tio tiden var det bara att gå in och bussarna började komma då.

Jiie skrev 2007-11-12 11:42:21 följande:
    åh nice... hon den ljusslingade korta förvirrade kvinnan som sprang där nere var min mamma Va inte så mycket folk idag eller?
  • hemlighetsfull 84

Var också där i lördags... Usch och fy vad folk Vi köade i 1.30 h... Men det är det väl värt. Vi kom dit vid 9.00 hade behövt åka hemifrån vid halv 5 på morgonen för att vara där vid öppning men det räckte att gå upp vid 5. Men har man inte 2.30 h och köra så är det att rekomendera att vara där vid öppning.

• Willwmansmoster

vi ska åka i 6 timmar....

jippiiiie, snart är julen här och sen är det Mars..nästan!
  • Mangomagen

Letade själv efter ett Fisher Price garage såg inget :(
    Såg ett högt i trä men det var inget för mig så tittade inte på priset.

• En helt vanlig mamma

Willwmansmoster,
    Vi var pa ullared for 2 lordagar sedan, kom drygt 07.00 och det var INGEN ko o ganska ok.

Vid 10.00 var det knokfullt, men da var vi pa vag ut, sa kassorna var tomma. Perfekt timing, surt bara att stiga upp saaa tidigt.

Om du ar dar fore oppning maste du ju sta i ko, sa forsok sikta in dig pa ca 10-15 min. efter oppning sa ska det nog vara ok.

• linper

Är där microvågsugnar inne på Gekås så att man kan varma barnmat??

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4