• Jiie

Ullaredstråden volym 4

Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html

Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

www.gekas.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Mamma till Rasmus och Amanda
    Moppis skrev 2007-11-12 21:59:50 följande:
    Vi ska till Gekås på fredag, vet någon om de har trappgrindar och vad de kostar?
    Grinden kosta 259 kr
    Rasmus, mamma och pappa älskar dig!!
  • Nessii
    firepuzz skrev 2007-11-12 20:28:28 följande:
    undrar om bussresor ni som varit på det.får man ha med sig hur många påsar och heslt osv??
    Med det bussbolag som jag har åkt med så har man kunnat ta med sig hur mycket som helst. Nu senast hade bussen en stor släpkärra påhängd därbak. Så du kan nog shoppa en hel del.
    Det ärju bara att höra sig för med det bussbolag du åker med då du bokar resan.
  • kattengustav

Som någon skrev så kostar dom runt 259, men då är dom inte så stora vad jag har för mig utan då får man köpa till sektioner för att den ska bli bredare och passa en trappa. Är inte helt säker, men jag har för mig det var så.

Moppis skrev 2007-11-12 21:59:50 följande:
    Vi ska till Gekås på fredag, vet någon om de har trappgrindar och vad de kostar?
  • Rettis
    firepuzz skrev 2007-11-12 21:59:56 följande:
    ingen som åkt bussresa ner till gekås?
    Säger samma sak som Nessli, man brukar få ta med sig näst intill hur mycket som helst! Vårt bussbolag som vi åkt med har oxå haft en kärra där bak som man kan lasta i!
    Sen är det ju bra om du har med en eller ett par egna sopsäckar i en annorlunda färg så vet du på en gång vilken som är din!!
    Det var en tjej som skkulle handla en tv på net on net ett år när jag var med och hon hade ringt innan och hört efter så att det var ok. Då ordnade de med en ordentlig plats åt henne så att inte tv:n skulle gå sönder....
  • linper

Hur brukar det vara med folk i Ullared på eftermiddagen/kvällen? Är inte de flesta där på förmiddagen eller har jag fel?

• AlexandraLuleå
    linper skrev 2007-11-13 08:31:34 följande:
    Hur brukar det vara med folk i Ullared på eftermiddagen/kvällen? Är inte de flesta där på förmiddagen eller har jag fel?
    efter 15 brukar det inte vara någon kö in iaf, dock så är det oftast rätt mycket folk inne i affären.
  • linper

Mycket folk inne även på eftermiddag/kväll?
    Känns som att det inte finns någon lugn stund i den affären

• kattengustav

Igår på förmiddagen mellan 8-10 var det inte mycket folk alls inne i affären.

linper skrev 2007-11-13 08:36:17 följande:
    Mycket folk inne även på eftermiddag/kväll?Känns som att det inte finns någon lugn stund i den affären
  • Plippi
    linper skrev 2007-11-13 08:36:17 följande:
    Mycket folk inne även på eftermiddag/kväll?Känns som att det inte finns någon lugn stund i den affären
    Jo då.
    Man märker faktiskt skillnad när bussarna börjar dra sig hemmåt vid tretiden. Sedan kommer det lite mer folk när de som bor nära har slutat jobba och kommer in och handlar. Nu i veckorna är det inte alls så farligt på kvällarna. Det är bara Fredagar och Lördagar som det är mkt folk även på kvällen.

De tiden man kan "undvika" är mellan 10 och 3.

Angående trappgrindarna så finns det förlängningsdelar till dem. Men det gör det till andra märken oxå. Det är ju inga standard mått på dörrar och trappor, så det är inte så att Ge-kås är extra små.
  • kattengustav

Jag tyckte bara trappgrindarna såg extremt små ut, men jag kanske kollade på grindarna till dörrar, men det var dom enda grindarna jag såg när jag var där.

Plippi skrev 2007-11-13 09:50:18 följande:
    Jo då.Man märker faktiskt skillnad när bussarna börjar dra sig hemmåt vid tretiden. Sedan kommer det lite mer folk när de som bor nära har slutat jobba och kommer in och handlar. Nu i veckorna är det inte alls så farligt på kvällarna. Det är bara Fredagar och Lördagar som det är mkt folk även på kvällen.De tiden man kan "undvika" är mellan 10 och 3. Angående trappgrindarna så finns det förlängningsdelar till dem. Men det gör det till andra märken oxå. Det är ju inga standard mått på dörrar och trappor, så det är inte så att Ge-kås är extra små.
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4