• Jiie

Ullaredstråden volym 4

Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html

Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

www.gekas.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • kattengustav

Ok, jag har slagit in mycket paket redan, men lite baby saker och kläder finns nog som jag köpte i måndags.

Lindisgbg skrev 2007-11-14 12:36:53 följande:
    kattengustav- Vill gärna se alla bebissaker, ska själv ner om knappt 2 veckor och shoppa loss, mestadels till bebisen som kommer i februari. Har dock kvar det mesta sedan sonen men en hel del ska inhandlas ändå. Även bilder på leksaker, julsaker m.m. Vill nog se det mesta egentligen
  • Spindelskratt

Åh, en tråd för mig Får man vara med...

Har planerat in en Ullreds tur den 8 /12 tyvärr en lördag och dubbeltyvärr måste vi åka med gossen på 14 mån med oss. Tips på hur vi gör med honom, kan man ta leksaker med sig till honom in eller ?! Är det mycket rörigt i cafeterian för att ge honom mat?
    Vi kommer att köra hutlöst tidigt o resan lär ta ca 3tim för oss då vi bor i Bromölla.

jie: Kikade på den där åkpåsen i ditt galleri. Den såg jättefin ut, tror du att de har den kvar o att den passar till en sittvagn?

Hur är det med övriga vinterkläder till en gosse på 14mån. Behöver det mesta inser jag, men vad köper man lättast. overall eller tvådelat?

Var där i våras och shoppade massor och längtar verkligen tills vi ska dit igen.

• kattengustav

Åkpåsen finns kvar. Köpte själv en sån i måndags, men dom kostar 199 kr.
    Det finns mycket vinterkläder där nere så det tror jag inte du kommer att ha några problem med att hitta till din son.

Charro skrev 2007-11-14 12:43:17 följande:
    Åh, en tråd för mig Får man vara med... Har planerat in en Ullreds tur den 8 /12 tyvärr en lördag och dubbeltyvärr måste vi åka med gossen på 14 mån med oss. Tips på hur vi gör med honom, kan man ta leksaker med sig till honom in eller ?! Är det mycket rörigt i cafeterian för att ge honom mat?Vi kommer att köra hutlöst tidigt o resan lär ta ca 3tim för oss då vi bor i Bromölla. jie: Kikade på den där åkpåsen i ditt galleri. Den såg jättefin ut, tror du att de har den kvar o att den passar till en sittvagn?Hur är det med övriga vinterkläder till en gosse på 14mån. Behöver det mesta inser jag, men vad köper man lättast. overall eller tvådelat? Var där i våras och shoppade massor och längtar verkligen tills vi ska dit igen.
  • Smultronhjärta

Vi har en sådan åkpåse till vår sittvagn - fungerar ypperligt!
    En lördag så här års är hysterisk så det är lika bra att vara inställd på det
    Sonen tycker att det är jätteroligt att åka i kundvagnen och plocka med allt däri eller stå längst fram och "tjata" på alla andra- blir han trött så sover han en stund i den oxå..
    Vi var där en sväng i måndags och just nu tycker jag att det finns mycket fint bland barnkläderna
    Lycka till

Charro skrev 2007-11-14 12:43:17 följande:
    Åh, en tråd för mig Får man vara med... Har planerat in en Ullreds tur den 8 /12 tyvärr en lördag och dubbeltyvärr måste vi åka med gossen på 14 mån med oss. Tips på hur vi gör med honom, kan man ta leksaker med sig till honom in eller ?! Är det mycket rörigt i cafeterian för att ge honom mat?Vi kommer att köra hutlöst tidigt o resan lär ta ca 3tim för oss då vi bor i Bromölla. jie: Kikade på den där åkpåsen i ditt galleri. Den såg jättefin ut, tror du att de har den kvar o att den passar till en sittvagn?Hur är det med övriga vinterkläder till en gosse på 14mån. Behöver det mesta inser jag, men vad köper man lättast. overall eller tvådelat? Var där i våras och shoppade massor och längtar verkligen tills vi ska dit igen.
  • Pixxxy
    Valkyriia skrev 2007-11-14 07:18:51 följande:
    Det kan inte stämma.. Jag sitter med en BH där nu ifrån som är i storlek 80F...
    Amningsbh alltså?
    Då blev jag lurad där.. :(
    Hittade inga när jag kollade och frågade två olika som jobbade inne på underklädesavdelningen men de sa att de inte har mer än E.
    BF 16 mars v 23
  • Valkyriia
    Pixxxy skrev 2007-11-14 13:00:34 följande:
    Amningsbh alltså?Då blev jag lurad där.. :(Hittade inga när jag kollade och frågade två olika som jobbade inne på underklädesavdelningen men de sa att de inte har mer än E.
    Jep både amningsbehå och vanliga bh fanns det då.. (Detta var visserligen i april men ändå) de kanske inte har de längre, men förr hade de i allafall.. :S
    .:-Mamma till Freya 2001, Cindy 2006 & Emil 2007-:. s1.bitefight.se/c.php
  • Pixxxy

Ja fast det är klart.. vette sjutton om F hade gått heller :/
    Men lite tjurig blir man när man frågar speciellt efter det.

BF 16 mars v 23
  • kattengustav

Det är inte säkert att dom har F nu. Det ändrar sig fort i deras sortiment.
    När jag kollade efter amningsbehå i september så hade dom bara upp till strl. E.

Valkyriia skrev 2007-11-14 13:12:01 följande:
    Jep både amningsbehå och vanliga bh fanns det då.. (Detta var visserligen i april men ändå) de kanske inte har de längre, men förr hade de i allafall.. :S
  • Spindelskratt

Kattengustav: Kanon! då vet jag att vintergaderoben blir räddad då
    Smultron: Haha, jo han lrä säkert prata med allt o alla o stoppa ner div. saker i vagnen. Smart att låta han sova i den funderade först på att gå ut o betala en vagn o sedan hämta hans vagn o in igen o lägga han där. Men helst vill jag inte ha med vagnen.
    så smart att sova i kundvagnen blir ju mysigt ovanpå alla kläder

Nu ser jag verkligen fram emot att åka iväg...är inställd på en drös med folk när vi anländer men det löser sig, vi får dela på oss helt enkelt o ta gossen halva tiden var

Nu ska jag kolla bak i tråden o skriva upp bra tips

• Pixxxy
    kattengustav skrev 2007-11-14 13:23:02 följande:
    Det är inte säkert att dom har F nu. Det ändrar sig fort i deras sortiment.När jag kollade efter amningsbehå i september så hade dom bara upp till strl. E.
    Ah det kanske är så ändå..
    Visst fanns det vanliga bh´s i större men inga amningsbh:s.. väldigt trisst!
    BF 16 mars v 23
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4