• Jiie

Ullaredstråden volym 4

Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html

Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

www.gekas.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • kattengustav

Det blir nog trångt om ni skulle ha både kundvagn och vanlig vagn till honom.
    Tror nog det kommer finnas lite kläder till honom också. Dom har mycket alfons åbergskläder där nere nu.

Charro skrev 2007-11-14 13:26:05 följande:
    Kattengustav: Kanon! då vet jag att vintergaderoben blir räddad då Smultron: Haha, jo han lrä säkert prata med allt o alla o stoppa ner div. saker i vagnen. Smart att låta han sova i den funderade först på att gå ut o betala en vagn o sedan hämta hans vagn o in igen o lägga han där. Men helst vill jag inte ha med vagnen. så smart att sova i kundvagnen blir ju mysigt ovanpå alla kläder Nu ser jag verkligen fram emot att åka iväg...är inställd på en drös med folk när vi anländer men det löser sig, vi får dela på oss helt enkelt o ta gossen halva tiden var Nu ska jag kolla bak i tråden o skriva upp bra tips
  • Lindisgbg

kattengustav-Vilka fina saker du köpt, vill åka till Ullared NUSkrattande. Var där för ca 2 månader och shoppade loss dock inte så mycket till bebisen.

Stolt mamma till Casper och snart tvåbarnsmamma
  • kattengustav

Jag var där också för ca 2 månader sedan, men då hade dom inte lika mycket fina saker till bebisen som nu.
    Det mesta jag köpt är i strl. 68, men det fanns både mindre och större också.

Lindisgbg skrev 2007-11-14 14:10:41 följande:
    kattengustav-Vilka fina saker du köpt, vill åka till Ullared NU. Var där för ca 2 månader och shoppade loss dock inte så mycket till bebisen.
  • Skog

ngn som vet om/vad de har byxor som funkar till vilket kön som på Ullared för nyfödd?

• Bobbenn
    Soulfly skrev 2007-11-13 22:32:20 följande:
    har de amningsbehå på gekås? o va kostar de i så fall?
    fanns 2 olika. Dom satt fruktansvärt illa
    ♥♥♥♥JAG HAR EN BEBIS I MAGEN!!!♥♥♥♥
  • kattengustav

I mitt galleri finns två par byxor som jag köpte i måndags. Dom fanns i mindre strl. också än det jag köpte.

Skog skrev 2007-11-14 16:24:18 följande:
    ngn som vet om/vad de har byxor som funkar till vilket kön som på Ullared för nyfödd?
  • Nora83

Jag ska också åka dit den 8/12, så vi trängs nog där tillsammans!

Charro skrev 2007-11-14 12:43:17 följande:
    Åh, en tråd för mig Får man vara med... Har planerat in en Ullreds tur den 8 /12 tyvärr en lördag och dubbeltyvärr måste vi åka med gossen på 14 mån med oss. Tips på hur vi gör med honom, kan man ta leksaker med sig till honom in eller ?! Är det mycket rörigt i cafeterian för att ge honom mat?Vi kommer att köra hutlöst tidigt o resan lär ta ca 3tim för oss då vi bor i Bromölla. jie: Kikade på den där åkpåsen i ditt galleri. Den såg jättefin ut, tror du att de har den kvar o att den passar till en sittvagn?Hur är det med övriga vinterkläder till en gosse på 14mån. Behöver det mesta inser jag, men vad köper man lättast. overall eller tvådelat? Var där i våras och shoppade massor och längtar verkligen tills vi ska dit igen.
  • 9Kärleken6
    Bobbenn skrev 2007-11-14 17:16:13 följande:
    fanns 2 olika. Dom satt fruktansvärt illa
    Kan jag absolut inte hålla med om! Tur vi är olika skapt!!!
    .?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4