• Line80

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

va kul tråd, här vill jag va me!!

• Line80
    lilllinda skrev 2007-09-06 10:04:56 följande:
    Dum fråga kanske, såg molnoverallen. vilken stl finns den i o vad kostar den. hittar inte den på hemsidan...
    56-80, 199:-
  • Line80
    jojoa75 skrev 2007-09-06 10:44:09 följande:
    Har ringt o bett dom lägga undan en strl 80, vill ju kolla för säkerhets skull, kan mycket väl bli att jag köper en iaf o anv ett par månader... Hon fick gå ut på lagret o hämta den, de hade inte ens kommit ut i butiken än o det fanns bara EN kvar i strl 80!!!!!!!!!!!!!! :-ODetta handlar om den på Väla, alltså Lollypops affär..har hon lagt beslag på alla de andra  i strl 80???????
    hörde från nån annan att dom bara har en overall i varje storlek, men kan det stämma?
  • Line80
    hursomhelst skrev 2007-09-06 11:39:02 följande:
    ang nåt annatså va det ingen vidare kvalité tyvärr i stjärn lånkisarna! sträckte man dom gick dom inte ihop utan blev vitrandiga inte skoj.. annars va de ju såååå fina..
    vad kostar sånna?
  • Line80

nån som har koll på hur det ser ut med moln overaller i sthlm?
    hoppas att det ska finnas kvar nån till mej i em.

• Line80
    Pasadena skrev 2007-09-06 13:08:57 följande:
    Hur borde man tänka...Min dotter är 2 mån och har stl 56. Är det smart att köpta stl 62 i overallen? Tanken är att hon ska ha den i höst...Kanske borde jag ta 68? Men då kommer hon säkert bada i den? SVÅRT!
    jag tycker 68 så kan hon ha den hela hösten, dom växer ju mkt i början och som det verkar är overllarna rätt små i strl.
  • Line80

jag är så överlycklig, har ringt å lagt undan en molnoverall så nu har jag med garanterat en!

• Line80

vem var det som tipsade om ett fleece set förresten, skulle vilja veta pris på det om det ingick byxor å tröja eller om man köper separat?

• Line80
    solida skrev 2007-09-06 14:13:54 följande:
    Line80> det var jag! Det kostade nog 199 tror jag... Eller nu kanske jag blandar ihop det. Men det var iallafall både byxor och tröja och det verkade jättebra!
    tackar för snabbt svar 
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)