• Line80

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Alexa skrev 2007-09-06 14:17:26 följande:
    JIPPIIEEE!!! Nu har jag lagt undan en... Kanske borde ta två...??? Hmm...
    då kan jag dela samma glädje me dej
  • Line80
    LillaÄrtan skrev 2007-09-06 14:22:17 följande:
    Jag blir ju stressad med er!Ska in senare i em... Inte orolig att dem skulle vara slut iallafall.Bor på ett så litet ställe så...
    men ring å kolla så du kan lägga undan en då!!
  • Line80
    LillaÄrtan skrev 2007-09-06 14:35:44 följande:
    Tror jag inte behövs... Inte här i stan
    man kan aldrig vara säker verkar det som när det gäller den iaf
  • Line80
    R Mutt skrev 2007-09-06 14:39:36 följande:
    Tycker att denna molnoverall är underbar och skulle vilja tipsa om den i min blogg. Men då jag inte köpt någon själv (min son är för stor) kan jag ionte ta kort på den.Är det någon som tagit ett foito (utan barn i) och vill låta mig kopiera detta?
    var det inte nån i shoppingtården som sa att det va ok? kolla där är säker på det
  • Line80
    Mollymajs skrev 2007-09-06 16:08:35 följande:
    Hur länkar man till ett speciellt plagg på en hemsida? Har försökt ibland men blir bara error. Vill visa vad ja kom hem med i veckan
    högerklicka på bilden å välj egenskaper.. kopiera sedan url:länken där
  • Line80
    Mollymajs skrev 2007-09-06 16:14:43 följande:
    Hi, hi tror ja vet nu men mysko att det bara blev error häromdagen. www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...www.lindex.se/Products/Product.aspx&s... www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...www.lindex.se/Products/Product.aspx&s... dessa har vi inte men ska köpa när ja hittar de i 80 va tyvärr slut idag
    sista där va sjukt snygga.. varför finns dom inte i 86 eller 92.. surar
  • Line80

snart ska jag åka å hämta den fina moln overallen.. kommer bli min för endast 139:-snacka om gratis

• Line80
    philmKarin skrev 2007-09-06 16:32:25 följande:
    Varför det om jag får fråga ?!?de rutiga byxorna är verkligen fina!!! Var också och kände på dem men de fanns bara i stl 68 kvar .
    varför ang vad?

jag hittade rutiga byxorna på stora tjejsidan så dom ska jag köpa till dottern.. tror dock att dom blir för tjejiga till sonen men dom på babysidan såg ju mera unisex ut.. synd!
  • Line80
    Linn och Robin skrev 2007-09-06 16:39:56 följande:
    Köpte finfina koftan från Lindex till Gabriel, (mössan är även därifrån).
    åhh guuud så fin
  • Line80
    philmKarin skrev 2007-09-06 16:39:44 följande:
    Glömde jag säga det Jag menade varför du bara betalar 139:- förståss! (Inte varför du snart ska åka och kköpa den fina molnoverallen *asg*)Kollade upp: det kostar endast 19kr att få paketet leverarat till närmaste Lindex - HELT klart värt det om man får den storleken man vill ha!!
    jasså haha.. kunde jag ju listat ut.. jag har 30% rabatt på valfritt barnplagg
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)