• Line80

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

kommit hem med en molnoverall, rutiga byxor, stjärnkläder och så såg jag att dom fått in lila velour byxor.. dom som annars bara fanns i brunt, rosa och cerice! skit fina men jag hann inte norpa några för dom såg jag när jag stod i kassan å betalade så imorrn bär det iväg till Lindex igen å då ska jag även ha den där söta keps mössan och den fina koftan!

• Line80
    snigelina skrev 2007-09-06 19:08:55 följande:
    Nämen? Lila? Det fanns det inte i vår butik. Var där alldeles nyss! Köpte iaf grå plyschbyxor från allkids-serien till 2-åringen och 5-åringen, brun plyschoverall till 2-åringen och rosa plyschbyxor med bred, vikt mudd upptill och mudd nedtill till 5-åringen, de var iaf nyinkomna.
    jag såg oxå dom rosa med mudd.. fanns även en jätte fin plysch jacka till. den ska jag nog oxå köpa.. byxorna skippar jag då vi har dom rosa ur tag 3 sortimentet.
  • Line80
    snigelina skrev 2007-09-06 19:41:24 följande:
    Haha. Jag är knäpp! Bara för att Line skrev om lila plyschbyxor kände jag att jag MÅSTE jaga rätt på dem till Stella. Men.. hon har inte ens några tröjor som passar till så jag tror jag hoppar det
    vet du vad.. jag tror inte du behöver jaga dom för jag var i gallerian sthlm å där brukar dom få in allt först.. så dom har nog inte ens kommit till alla butiker än. hoppas på att dom finns i väsby imorrn bara då jag inte ska längre än så.

å du.. vad passar inte till lila?
  • Line80
    snigelina skrev 2007-09-06 20:00:47 följande:
    Ja, jag såg jackan också, men sånna används inte så mycket hos oss så jag valde bort dem. Dessa i 122 var längre än "tag 3"-byxorna, som var för korta för min 5-åring. Perfekt!
    hur lång är din 5-åring egentligen?
    jag bytte mina 110 till 116 (för jag märkte att dom va små i strl.) å dom sitter jätte snyggt på min 5-åring (imorgon 5 år) blir så där pösiga å snygga å dom har inte krympt i tvätten heller.
  • Line80
    Sonen skrev 2007-09-06 20:01:33 följande:
    Ang plychbyxorna så hade mitt lindex fått in i svart nu, så det köpte jag idag! Älskar de byxorna, så sköna och fina :)
    perfekt då kan jag köpa 3 par igen då, å få ett par gratis 
  • Line80
    Kajsan skrev 2007-09-06 21:02:01 följande:
    Oj, har ni sett Molokopiorna på flick från 86? De grå/vit/rosa prickiga?Jag har gått och suktat efter mer kläder i det mönstret från Molo, men nu kanske jag kör dessa istället.Tunika/klänningen var ju jättesnygg!
    jaa jag såg med en skymt av den idag.. guud mååååste ha, fasen va mkt kläder jag vill ha från Lidex av alla butiker nu! 
  • Line80

såg dom fina gitarr bodysarna idag.. fanns upp till 92 men jag vill inte ha body på min son som inte använder blöja längre.. tror ni man kan köpa en body å sy om den till tröja?

• Line80
    miniGrynet skrev 2007-09-06 22:00:29 följande:
    Ja, dom byxorna är jättemysiga! Vi hade massa när dottern var mindre, mjuka och mysiga. Tycker dom är snygga också faktiskt!
    dessutom vr dom väldigt eftertraktade på Tradera sen när dom blev urväxta
  • Line80

hej tjejer!

Idag har jag varit på Lindex shopping igen, dick fanns inte några velour byxor i lila och svart som jag skulle ha och ej heller den fina stickade tröjan.. nåja jag fick iaf med mej en prickig ljusgrå/rosa tunika ala molo stil.. och en grå tröja med en massa rosa gitarrer.. så nu behöver jag inte köpa den där bodyn för att sy om den till tröja.
    bilder kan ni få se ikväll när kalaset är slut, min dotter fyller år idag.

• Line80
    Snorky skrev 2007-09-07 13:52:06 följande:
    Här är min lindex-skörd för dagen! Har rännt på Lindex 3 dagar i rad nu, men äntligen har jag allt jag vill ha i rätt storlekar!
    var lånkisarna till din stora kille? vilken strl tog du på dom å har han testat dom? jag köpte 98/104 till min 2 åring men tycker dom ser så långa ut.. hittade inte 92 så kunde inte gämföra.. har inte testat dom på han än heller...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)