För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Jag fattar inte heller det här konstiga med missfärgningarna. Menar ni att stjärnkläderna skulle bli färgade av de andra kläderna eller av sig själv? Jag tvättar nästan alla barnkläder i samma maskin (också gemensam tvättstuga) och de har inte blivit färgade hittills...
En annan sak jag alltid tänker på numera dock är om man har ett matchande par typ tröja och byxor så tvättar jag de samtidigt så inte bara den ena blir missfärgad av nåt . Hände med min favoritbikini: överdelen blev missfärgad och det hade inte gjort så mycket om inte4 underdelen fortfarande hade originalfärgen. Har tvättat den där bikinin tusen ggr sen dess men den förblir olikfärgad
Det kanske är så att den färgen som själva tråden i plagget är infärgat med färgar av sig ganska mycket medans i t.ex stjärnkläderna så är ju tråden vit och det blå resp. röda är ju sedan tryckt på det vita i efterhand och kanske inte färgar av sig på samma sätt som en blå röd body hade gjort?
Glömde ju säga att jag mailade Lindex förut ang. att mitt kort slutat fungera samt att jag aldrig fick några rabattkuponger längre... Sedan damp ju 25% kupongen ned i brevlådan samt jag fick en presentcheck på 50kr tillsammans med mitt nya kort