Inlägg från: philmKarin |Visa alla inlägg
  • philmKarin

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

charmmiss skrev 2007-09-17 09:45:16 följande:
    nu har jag ringt kundtjänst och det ska komma in en exakt likadan molnoverall fast med rosa foder den ska komma någon gång i oktober, nu är jag i valet o kvalet om jag ska lämna tillbaka den jag köpt o vänta in den rosa, jag lär inte använda overallen förrän oktober ändå,
    Åhhh då tänker iaf jag lämna tillbaka overallen... mitt Lindex har ju fått in fler moln-overaller dessutom så man skulle ju kunna lämna tillbaka den och köpa den igen just in case man inte får tag på nån rosa
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • philmKarin
    mollan nu skrev 2007-09-17 10:04:58 följande:
    åh har dom! vart ligger ditt lindex? Jag vill så gärna ha en 80:a vilken färg det än är.
    Täby Centrum... hängde en 6-7 st där nu i veckan men jag kollade inte vilka storlekar det var...
  • philmKarin
    mollan nu skrev 2007-09-17 10:15:07 följande:
    oki, det är lite långt för mig att åka dessvärre. Vill du kolla vilka storlekar som finns kvar om du går förbi?
    Det kan jag göra
  • philmKarin
    Persilja skrev 2007-09-17 14:46:18 följande:
    Tack för infon om molnoverallen, slängde mig i bilen o köpte en i stl 74. Hann precis tillbaka till stora tjejjen slutade på dagis De har ju varit slut både i Täby C o Arninge en tid nu. Och de är ju så fina!I Täby fanns stl 68, 74 o 80 kvar.
    80 fanns inte när jag var där kl 11-12 så då måste det varit nån som lämnat tillbaka den. När jag var där såg jag 2 74:or och en 68

Jag hittade iaf mina dyrgripar på Lindex Sergel & Hötorget: äppletröjan, gitarrtröjan, veloursnickisarna och bruna kepsen .
  • philmKarin
    Persilja skrev 2007-09-17 14:57:08 följande:
    Ja, jag var där vid 13 tiden.
    Kan ju ha varit nån som gick omkring med den i butiken också . Det är alltid en mindre folksamling kring molnisarna när jag varit där...
  • philmKarin
    flixflax skrev 2007-09-17 15:22:45 följande:
    Hittade av en slump hit. Jag köpte molnoverallen i helgen till den som är i magen. Tog strlk 56 skulle jag tagit större?? Nu när jag läser att den är liten i modellen.
    Jag hade nog tagit en 62:a om du vill använda den ända in i mars/april (om det inte är så att du ska ha barn i februari alltså )
    charmmiss skrev 2007-09-17 15:26:53 följande:
    åh, jag vill oxå ha rabattkupong, kanske kommer imorgon, bra irriterande när jag precis handlat för 2000kr, kan man visa upp kvittot och få rabatten tror ni
    Ja det kan man men det är lite pinigt
  • philmKarin
    lollypop skrev 2007-09-17 15:29:31 följande:
    Konstigt!? När jag tecknade mitt kort (ibutiken) så fick jag direkt 10% rabatt på mitt köp!Sen när jag fick kortet hem i brevlådan så kom den där 50 kronors-kupongen också!Men då tycker jag att du ska säga till!!!Säkert att de inte drog av rabatten??? Om du handlade när du tecknade ditt kort!!!
    Så fick jag också men sedan har jag bara fått 1 rabattkupong tror jag sedan februari eller nåt...
  • philmKarin
    charmmiss skrev 2007-09-17 15:37:18 följande:
    jag tycker inte det är pinigt, handar ju om över 500kr jag kan handla något roligt för jobbar själv i butik, och alltid när jag vet att det ska vara kampanj på något så säger jag till kunden, så får de lägga undan och köpa det då.
    Ja då kanske det är värt det. (jag hade och har gjort det ). Vissa tycker ju det är pinsamt att bara lämna tillbaka saker (min sambo t.ex väntar alltid utanför butiken när jag gör det )
    LillaÄrtan skrev 2007-09-17 15:38:54 följande:
    Jag handlar ju som betsatt, oftast blir det ett par tusen i månaden om jag räknar allt jag både handlar till mig & dottern. Och jag får MYCKET sällan rabattkuponger.
    Jag måste ju också vara en av lindex större konsumenter...
  • philmKarin
    charmmiss skrev 2007-09-17 15:56:01 följande:
    ni som fått rabattkupong på ett helt köp, ni vet väl att ni även får rabatt på t3b2 sortimentet oxå handlade massa velourbyxor och tajts när jag fick den rabatten förra .Förresten står det någon kod på rabatten som vi andra kan utnyttja genom att köpa på internet
    Ja jag fick också rabatt på t3b2 - sortimentet förra gången för det räknas inte som "andra rabatter eller erbjudanden" utan det är en permanent grej.

Fick dessutom höra att mimn mammakompis fått rabattkuponger på Åhlens... vilket jag inte heller fått .
  • philmKarin
    lollypop skrev 2007-09-17 16:06:35 följande:
    "Min" butik har i alla fall fått påfyllning!Så än finns det hopp !!!
    Min mä, fast det fanns ju bara tre kvar i förmidags ändå .
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)