Inlägg från: josse82 |Visa alla inlägg
  • josse82

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

NovasMam skrev 2007-09-07 18:18:44 följande:
    jag använde en 30% kupong när jag köpte molnoverallen... om jag vill byta får jag 30% på overallen jag bytar till då tror ni eller jag får betala fullpris och förlorar min rabatt?!?
    Du får byta till vilken vara som helst så länge du byter till ett nytt barnplagg och så länge  det är ord. pris sen spelar det ingen roll om varan kostar mer eller mindre...
  • josse82
    minnapinna skrev 2007-09-07 18:35:49 följande:
    Fan, ni är ju värre på att ignorera än människorna i po.p tråden. Skrämmande.
    Hmmm, ny i denna tråd så jag kan nog inte hjälpa till tyvärr
  • josse82

Hej! Får jag fråga om de är väldigt flickiga? Har en väninna som vill ha liknande men inte funnit då de alltid funnits något motiv eller varit för mycket rosa...

• josse82
    LillaG skrev 2007-09-09 19:46:01 följande:
    Mitt charmtroll i sin nya molnoverall
    Åh, så fint litet charmtroll
  • josse82
    Lokatt skrev 2007-09-09 20:50:58 följande:
    Japp det borde vi! Eller så borde dom fatta det själva?! Förstår inte att dom inte har det redan... vad är meningen med webb shopen då lixom.. hmmmvill kunna handla allt där!
    Tycker absolut att vi ska skriva till dem så att de vet vad man vill ha, kan tänka mig att de vill ha så mkt synpunkter som möjligt i och med att nät shoppingen är så pass nytt!
  • josse82
    riina skrev 2007-09-10 08:01:57 följande:
    Hej!!Tänkte kolla med er..Har köpt en body från lindex som är randig med stjärna på. Dom är ny och nu när man handlar får man 10%. Hoppas ni vet vilken jag menar...!!!!Har tvättat den för första gången och nu när jag kollar på den så är tyget på stjärnan nästan borta.På den andra(har 2st) är det inte så efter tvätt. Kanske lika bra att gå tillbaka med den....
    Absolut ska du gå tillbaks med den! Det e ju en reklamation (så länge man har tvättat efter instruktionerna)  så det är inga problem att få pengar tillbaka eller byta till ny vara...
  • josse82
    riina skrev 2007-09-10 13:04:34 följande:
    Hej igen!Då ska jag ta mej en tur å lämna tillbaka den.Blev så besviken för grabbarna mina blev såååå snygga i dom. Köpte oxå röda och blåa byxor till!!!!

Visst är det tråkigt när det händer, man får hoppas på at det är ett måndagsexemplar

• josse82
    Mollymajs skrev 2007-09-10 16:49:59 följande:
    Vad är JAVA för färg? tycker det är svårt o se. Är den brun o vit eller är den brun o rosa? eller är det nåt helt annat?www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...
    Den är brun och rosa
  • josse82
    Mollymajs skrev 2007-09-10 17:45:55 följande:
    Tack för hjälpen. Ni andra med. Hade svårt o se på våran skärm va det va.
    Ja, tyvärr är det ganska svårt med vissa kläder... Tur att denna tråd finns så man kan få svar på sina funderingar
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)