Inlägg från: josse82 |Visa alla inlägg
  • josse82

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

syrra skrev 2007-11-20 13:14:03 följande:
    Nu har jag också fått kupongen Ni som har använt den i affären har ni kunna kombinera den med T3B2?
    Absolut, det ska gå Alla fasta erbjudanden ska man kunna kombinera in i rabattkupongerna....
  • josse82
    FrogLeg skrev 2007-11-20 13:39:42 följande:
    De var ju fruktansvärt konstigt att dom inte sa nåt till mig isåfall. Tror att jag försökt med de där någon annan gång och då kunde man inte göra så. Men om ni säger att man kan de får de bli en till tur till lindex imorrn
    De kanske inte tänkte på hur många plagg du köpte från t3b2 men absolut gå ner imorgon så ska det nog ordna sig...  Lycka till
  • josse82

hahaha!!! Vad bra, då kanske de tittar in och får lite nyttig info

• josse82
    philmKarin skrev 2007-11-20 14:49:25 följande:
    Gaaah - jag har ju varken fått kupong på post eller mail !!! Dessutom har jag fortfarande inte fått mitt betalkort som jag ansökte om för superlänge sen .La undan lite grejer bl.a en brun molnoverall i 74 igår bara ifallom jag skulle få kupongen idag men icke...
    Åh, har ni kvar den bruna molnoverallen i din butik?
  • josse82
    philmKarin skrev 2007-11-20 15:18:02 följande:
    Näää det fanns bara en, gissar att det är någon som bytt den mot en rosa . Hade tänkt lägga ut den på Tradera men eftersom jag aldrig fick nån kupong idag så blev det heller ingen overall . Mitt Lindex hade dessutom inte fått in djungelpyjamasen bara nattlinnet som inte alls var lika fint...
    OK! Hade tänkt ringa isåfall och bett dom skicka den till min butik, men men... Får fortsätta min julklappsjakt
  • josse82
    FrogLeg skrev 2007-11-20 18:40:44 följande:
    Du hade rätt! Tack så mycket annars hade dom blåst mig på 99 spänn! Ett stort PLUS till kundtjänst som ALLTID svarat snabbt på mina frågor!
    Var menat till FrogLegGeneradSkrattande
  • josse82
    Mollie skrev 2007-11-20 23:02:29 följande:
    Är det vad du fått veta via kundtjänst?? I så fall kan man hänvisa dit och säga att man varit i kontakt med dem?? Har med varit i dispyt med dem i kassan...
    Det ska vara så och säger de ngt annat så hänvisa gärna till kundtjänst  Funderar skarpt på att skriva ett mail till kuntjänst och be dom skicka ut ett regionsfax där de tydligt berättar hur det ska gå till...  
  • josse82
    Snorky skrev 2007-11-20 23:15:44 följande:
    bra idé! Gör det! Skriv att det är problem i många butiker runt i landet och att olika personal i samma butik säger olika saker.
    Det ska jag absolut framföra Tack!!!
  • josse82
    lollypop skrev 2007-11-21 10:25:21 följande:
    Ja, SÖTNOS-mössan är också från Lindex!
    Super härlig bild
  • josse82

Ett tips- Nu finns den rosa molnoverallen på hemsidan samt snigelbodyn...

• josse82
    Unika Emma skrev 2007-11-30 19:14:10 följande:
    Vad kostade stjärnoverallen och har den så att man kan vika över öppningen för händer och fötter?
    Kostar 199kr och man kan vika över för händer och fötter Precis samma modell som molnoverallen...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)