Inlägg från: AsfaltsBlomma |Visa alla inlägg
  • AsfaltsBlomma

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Jag är verkligen sugen på den här bruna kepsen som diskuteras flitigt. Funderade på den från Knuckleheads men Lindex-kepsen är kanske lika snygg. Men har inte ens sett något med älgar i butikerna här nere. Någon som sett den i Malmö eller i närheten? Den enda jag såg var en grå med stort tryck fram.

• AsfaltsBlomma

Line80: Oooh va snygga de rutiga byxorna är! Finns de på flick eller pojkavdelningen?

• AsfaltsBlomma
    Line80 skrev 2007-09-17 22:27:34 följande:
    pojk, finns även en matchande hood jacka till.
    Låter alldeles för snyggt! Måste till H&M så fort de öppnar imorgon!
  • AsfaltsBlomma

Jag har ännu inte fått någon rabattkupong. Hoppas den kommer snart. Har ju sett massor av fint jag tänkt köpa!

• AsfaltsBlomma

Var och handlade på Coop Forum igår och där fanns en helbrun kepsmössa. 79:- tror jag den kostar. Men fick inte köpa den för sambon. Han tyckte sonen såg ut att vara hämtad direkt ur "Lilla huset på prärien".

• AsfaltsBlomma

LillaÄrtan: Ooh, va fint! Har köpt hängslebyxorna och tittade på tröjan men köpte den inte. Gillar inte riktigt den halsringningen. Men det blev ju så fint ihop så den måste jag ha iaf. Men väntar fortfarande på min kupong.

• AsfaltsBlomma
    astrid33 skrev 2007-09-19 22:31:02 följande:
    Velour hängselbyxor  hur mycket kostade dem?Är slut på min lindex butik, för dem finns inte på hemsidan?Håller på och budar på nätetKraaaam Viveca
    129:- riksdaler!
  • AsfaltsBlomma

Jag heller inte fått någon kupong.  Sambon fick dock hem bladet på barnkläder....

• AsfaltsBlomma
    tjejk skrev 2007-09-21 18:24:42 följande:
    skrev frågan tidigare men fick inget svar av någon som hade tightsen så jag försöker igen. Har köpt stjärntightsen till båda mina döttrar 1 och 4år. 4åringens blev jättefula när jag tvättade dem ser nästan ut att vara luddiga, fler med detta problem?
    Såg din fråga men har inte tvättat sonens än så jag kan tyvärr inte hjälpa dig.
  • AsfaltsBlomma
    MiaAhl skrev 2007-09-25 14:50:22 följande:
    Kickans mamma skrev 2007-09-25 14:43:03 följande: Strl 80???Gud va glad jag blev för ditt svar- det finns hjälpsamma och underbara människor i världen! Tacksamma kramar från ett regnigt skåne!
    Var i Skåne bor du? Jag har köpt en i stl 80 men insåg snabbt att den blir för liten för min son så jag ska lämna tillbaka den. Bor utanför Malmö.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)