• xenaa

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

en tråd för mig.- köper de mesta på lindex hihi.
    men nu har jag inte varit där på ett tag. vad kostar dem velour hängslebyxorna.? ursnygga ju

????????○♥☼☺Leo - 07-06-22 ☺☼ ♥○?????????
  • xenaa

jag bor nere i växjö. Ska kolla efterdom på fredag får hoppas de har några

????????○♥☼☺Leo - 07-06-22 ☺☼ ♥○?????????
  • xenaa
    krinzon skrev 2007-10-24 20:37:16 följande:
    line80 - (hoppas att jag skrev rätt person...) Men hur kan dom rea ut dom fräcka velour byxorna till sånt bra pris????? Dom e ju helt nya ju  Vart bor du, vill också shoppa så billiga kläder!!!!
    jagundrar samma där faktiskt!!! Måste gå till stan i mon o kolla bara för de hihi
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa

Lite nya kläder man har handlat idag. härligt

♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa
    Line80 skrev 2007-10-26 23:33:58 följande:
    xena den där koftan va jätte snygg, antar att den e från baby sidan?!
    Mjaaa det är de nog. fast nu vet jag inte vilken storlek du söker men de fanns80 tror hag till och med. och inte de är baby längre hehe. köpte 68 till min son
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa
    Line80 skrev 2007-10-26 23:55:46 följande:
    men baby räknas ju upp till strl.86 jag behöver 98, hoppas den kommer på den större sidan!!
    aaaaa då vet jag . devisste jag faktiskt inte. synd att de inte finns större., vet förresten ionte eftersom jag inte tittade i den avd.
    koftan var ju super fin
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa

kan svara här SESSA- dressen kostade 235 om jag inte har fel.

♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa

gah är de rea i lindex i dag eller i mon?

fasen jag som sa att jag inte ska handla mera. men Leo fick liite doppengar som jag ska handla upp åt honom hihi

♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa

ny bild i bildtrånde. dagensshopping!

♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa
    lewwe skrev 2007-10-31 15:43:51 följande:
    Va på lindex "rea" i dag. Typ den sämsta jag varit med om. Köpte ugglekjolen på rea och lite annat som inte va rea.....Kan någon förklara för mig hur man lägger in bilder här. Mina bilder ligger i en flik på min sida, ska jag kopiera och lägga upp här i tråden eller vad. Jag har frågat innan men fortfarande inte fattat.....(jag är plusmedlem)
    du klickar upp den bilden du vill ha. Du höger klickar, klickar sen kopiera. sen går du till tråden där vi lägger in bilder. höger klickar, klickar klistra in. sen ska de gå.
    ♥Leo 07-06-22 ♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)