• xenaa

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Maj bebis 07 skrev 2007-11-07 14:05:00 följande:
    astrid33nä inte samma stil till babypojk - synd.Gillar den svart-gråa cardigan som finns nu dock har du sett den? Skulle jag köpa om jag haft en pojk .
    jag har den till min son. men min kompis som har en tös köpte den till tösen och den passar henne super fint.
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa

Åh jag fick ett presentkort på Lindex som det ska handlas för hehe. Fick de av min svärfar och hans fru. hon sa: handla till dig inte till pojken ! hehe
    Ja jag ska handla till mig

Men de kommer blir att jag handlar nåt liiiitet till mig och resten på leo hehe

♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa
    softsofie skrev 2007-11-18 11:19:47 följande:
    haha det brukar ju alltid bli så att man handlar mest åt barnen
    haha ja precis!
    få se vad de blir för fint till leo. ska nog ha molnmockasinerna. dom vart super fina
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa

i mon ska jag shoppa för mitt presentkort jag fick på min födelsedag HIHI. de lär bli nått till Leo ändå hehe.
    Mockasinerna vart super duper snygga. men tycker dom till tjejer är finare så de blir dom.
    finns dom gittar tröjorna än?

♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa
    snigelina skrev 2007-11-20 07:27:25 följande:
    De finns här iaf, fast jag ska reklamera vår idag och det är flera som gjort det. Trycket blir jättefult efter några tvättar!
    jassåå är de så pass. men usch. dom är ju så fina. får hoppas att man har tur med den iaf. annars är de ju att reklamera
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa

här blev det med lindex shopping idag hehe
    Lite bilder i bildtråden

♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa
    FrogLeg skrev 2007-11-26 19:38:49 följande:
    Vilken glad modell
    haha jaa trots att han var nannig
    softsofie skrev 2007-11-26 19:49:51 följande:
    vilka fina kläder
    ja tackar!!
    mest nöjd med jeansen och den söta gitarr tröjan
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa
    miniGrynet skrev 2007-11-30 14:07:09 följande:
    Usch, jag skäms nästan nu för att jag frågar igen.... Men är det någon som har koll på koderna till H&M? Sitter med en beställning hos dom nu, och tänkte att om det gick att få 150 kr rabatt så är inte det helt fel!
    vad är de för koder? har inte fått några hmm??
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa
    miniGrynet skrev 2007-11-30 14:16:53 följande:
    Inte jag heller, fått kuponger bara (som jag dock tappat bort!) men det skrevs koder här i tråden: H&M rowellskod 7657 ger 100kr i rabattkod 1304 ger 50 kr i rabattHade massa kläder i korgen nyss och skulle då lägga in koderna och sen gå till kassan, men då hängde sig hela sidan så allt försvann. Retligt, men får se om jag försöker en gång till senare. Vet som sagt inte om koderna fungerar fortfarande. Värt ett försök om man ändå ska handla.
    aaa tack
    ♥Leo 07-06-22 ♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)