• xenaa

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

hoppas nån kan svara på min fråga. ska beställa från Hm nu men är där man ska trycka på hur man ska betala. men var trycker man in erbjudande koden?

♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa
    mollan nu skrev 2007-12-01 00:19:57 följande:
    Nu har jag beställt lite från HM, blev 400 för 7 varor tackvare rabattkoderna som fanns i tråden
    hehe jag fick med 7 varor fast för 300 spänn hehe tack vare koderna hihi
    Smidigt.
    men det stod att beställer man innan den 17 dec så får man garanterat paketet innan jul men nu när jag beställde så stod det att några varor lev sista dec.
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa
    miniGrynet skrev 2007-12-01 09:29:37 följande:
    Det finns bredvid beställningslistan, innan man går till kassan. Två rutor till vänster som man ska skriva in koderna i. (vet inte om du redan fått svar då jag inte läst ikapp.)
    nä men hittatde den själv sen hehe. men tackar hehe.
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa

men blev det så för dig med. Det stod innan på sidan att beställer man innan den 17 dec så får man garanetarat paketet innan jul men nu igår när jag beställde så stod det på beställningen att vissa varor kommer i slutet av dec.

♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa
    miniGrynet skrev 2007-12-01 09:39:13 följande:
    Ja, när inte alla varor finns inne så kan dom ju inte skickas innan jul. Men att det ska koma innan den 17 december gäller väl generellt att då hinner dom posta det som finns inne så man har det innan jul. Sen kan man ju välja i slutskedet (och även ändra i efterhand om man loggar in) att få varorna i olika paket eller alla i ett (då kommer ju allting först när alla varor är inne på lagret).
    aa ok. jo jag ändrade att de skulle komma separata paket. man vill ju inte ävnta på allt till sista dec hehe
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa
    Tina83 skrev 2007-12-01 12:51:28 följande:
    tänk på att 1304 är en kompensationsrabatt, och om man använder den flera ggr i rad kan dom pricka en som "fuskare". det hände en annan här..jag beställde också idag, men har redan använt koden två ggr så jag använde den inte idag..
    oj kan man det visste jag inte. men kan de komma på en om man använder den en gång då eller??
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa
    gambia90 skrev 2007-12-02 22:33:27 följande:
    Men det är väl egentligen inte så mycket pengar för en vinteroverall?
    men den kostar 199kr i butiken! så betalar man 290kr plus frakten.
    ja lit emkt för en overall som kostar 199kr. men visst de finns inte i alla butiker. men jag tycker de finns gott om dem här iaf
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa

är de bara jag som längtar till mellandagsrean hihi!!

♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa
    miniGrynet skrev 2007-12-03 15:56:08 följande:
    Är allergisk emot mellandagsreorna! Är så galet mycket folk och antingen så mkt kläder så man inte hittar nåt, eller så är det inget man vill ha men man får trängas med alla ändå... Nej, jag hoppar över mellandagsreorna, om de inte är på nätet.
    Snorky skrev 2007-12-03 15:53:59 följande:
    jag tänker inte ens gå dit... bara massa folk o så brukar rean vara så tråkig då! Jag spar mina pengar till januari då de bästa  reorna brukar vara!
    jasså har de blivit så pass nu. förra året sket jag i att gå. usch da. då kanske man väntar till januari:-.D
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa
    miniGrynet skrev 2007-12-03 16:15:45 följande:
    Tycker tyvärr att det varit så väldigt länge...
    jag det har de säkert. jag har minne som en guldfisk.
    haha
    nä det är nog sant de där. de brukar väl komma en rea senare då som ni sa i januari? vad är de för rea. nån standar rea eller så?
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa

jag brukade dock gå på rean men EFTER mellandagarna nu när jag kommer ihåg. alltså inte dagarn mellan jul och nyår utan efter nyår nån gång. då brukar de inte vara så himla mkt folk vad jag minns.

♥Leo 07-06-22 ♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)