Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

har lagt upp en massa bilder i bildtråden.

• charmmiss

de hade jättemycket kvar till flick och pojk (två dagar sen) nästan allt kostade 29kr. På baby var det mer utplockat (jag plocka mycket 19kr för det mesta.

• charmmiss
    Cajsan skrev 2007-11-30 13:18:31 följande:
    charmmiss: Attans...då bor jag på "fel" sida sverige!Fru Indosaurie: vart bor du? Jag var i Solna (om du bor på samma sida sverige som jag) och där var jätte utplockat!

det var ju synd, men kanske de har rea där du bor med.

millan1977 skrev 2007-11-30 13:18:40 följande:
    Min son vaknade NU!!! Så nu lämnar jag er för Lindex en stund

Lycka till!

ska försöka lägga dottern nu.

• charmmiss

pochahontas
    älskar den tunikan, dottern har 74 nu, nästan så att jag vill köpa en till i 80.
    Det är så lätt att variera med den, brukar ha limefärgade byxor eller bruna, med ljusrosa body under.

• charmmiss

lewwe, jättesöta klänningar. HM klänningen missade jag, tog slut samma timma som den kom ut i butik.

• charmmiss

HM koderna gäller väl bara på ord.pris, eller har jag fel.

koder hm
    7657
    1304

lindex l4701

gå in på rabattkod.se där har ni massa koder, det var där jag hittade dessa koder

• charmmiss

minigrynet-
    fast jag tycker skorna som matchde till klänningen var sötare förra året.
    Men klänningen kostar ju 149kr på nätet, samma som i butik.

• charmmiss

minigrynet-
    då kanske de höjt priset igen på nätet.
    Köpte själv den silvriga på tradera, visste inte att de skulle få in den i år igen.
    Hade den röda förra året till lillan på julen.

Har lagt in bild på förra årets skor i mitt galleri, (hade bilden sparad från när jag sålde dem på tradera)
    Fast årets skor är bättre för bebisar som går, hård sula.

• charmmiss

är det bara jag som tycker HM:s flick bodysar är väldigt tajta i modellen, speciellt 2-packen. Köper dem aldrig mer.

• charmmiss
    miniGrynet skrev 2007-12-03 11:34:22 följande:
    I så fall är nog min dotter en smalis, för på henne är dom väldigt rymliga.
    haha, min dotter är en riktig smalis, 71cm och 7,5kg, men jag tycker ändå de är tajta att få på.
  • charmmiss

minigrynet- det är precis den bodyn med giraff jag menar, med sammetstryck och den andra var någe grönrandig. Efter de bodysarna har jag inte köpt något mer två pack igen. Det var när lillan hade strl 62.

• charmmiss
    Mamma och Mor skrev 2007-12-03 11:32:42 följande:
    Igår köpte jag ett bar Robeez (Bobuxliknande skor) till dottern. Hon har ju börjat ta sig runt, så skor som inte är halkiga börjar bli nödvändigt. Köpte dem privat av en som fått dubbel uppsättning i present, så det kostade inte över 300:-, vilket jag sett att de annars gör i butikerna.Testade de ugglemockasiner som Lindex hade och nog var de fina - men satt inte alls bra på dotterns fot.Vilka inneskor har ni till era små som börjat ta sig fram?
    Jag har mockasiner på henne, eller strumpor med halksula på.
    Köpte ett par inomhus tofflor på guppi med halksula på, men hon ramlar hela tiden med dem, totalt värdelösa, har nästan lust att reklamera dem om det nu skulle gå.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)