Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Leeanlej skrev 2007-10-16 22:53:05 följande:
    lime var det inte på min. ska nog leta reda på den där kupongen.. min man som kollade i den.*kollar* Jag har inga tunikor till bebisar alls. Bara till större barn.
    det är den lilla broschyren med barn i. på ena sidan är det en liten kille med de bruna molnbodyn o på den andra är det en liten tjej som blir buren och har tunikan på sig med bruna tajts.
  • charmmiss
    solida skrev 2007-10-17 07:23:56 följande:
    Har du kanske ett mindre barn? Jag tror de delar ut olika broschyrer efter ålder... Vore kul att se de kläderna! Jag fick den med större barn i, den var inte så kul tycker jag...
    jag har en snart ettåring.

På min broschyr står det the future is born, fick kidz broschyren oxå.
    har lagt in en bild på klänningen som jag mena i mitt bildgalleri.
  • charmmiss

Jejjes mamma skrev 2007-10-17 10:17:10 följande:

Hej!Ny på tråden.....Finns det nån som har erfarenhet av lindex overaller. Tänkte passa på att köpa en idag med 30 % rabatt-kupongen till min pojk ( stl 98). Vad är det egentligen för skillnad om man väljer bävernylon eller inte? Lindex har ju bägge.
    jag har köpt deras Bamse bävernylonoverall, samt molnoverall, men har inte använt någon av dem, så jag kan inte uttala mig ännu
    men bamse har ju fått bra i tester.
  • charmmiss

Jejjes mamma skrev 2007-10-17 16:26:11 följande:

Tillbaka från shoppingen. Det blev Bamseoverallen.Sen så föll jag också för de underbara veloursnickisarna. Så det blev dom också. Men när jag kom hem märkte jag att det var en stor rund ring på baksidan där larmet suttit. det ser ju hemskt ut. Nu vet jag inte vad jag ska göra. jag vill ju så gärna ha dem men man vill ju inte betala för ett par förstörda byxor. Jag tog de sista paret i stl 98... Undra om det blir bättre om jag tvättar dem? Men jag kan ju inte prova om jag ska lämna tillbaka dem. suck...
    det brukar försvinna i tvätten, annars ska man ju självklart få reklamera dem om det inte försvinner.
  • charmmiss
    syrra skrev 2007-10-22 12:35:38 följande:
    Hejsan.Jag har tittat på denna klänning men är det någon som vet om den håller formen efter tvätt?www.lindex.se/Archive/ProductImages/S00000059...
    har köpt den till dottern men inte använt den ännu, men den är ju stickad, arför skulle den inte hålla.
    Tyckte den var ganska stor i storlek.
  • charmmiss
    syrra skrev 2007-10-25 10:58:11 följande:
    Min tjej är 64 cm tror ni att en klänning i 74 blir alldeles för lång tänkte på den randiga stickade klänningen
    min dotter är 71cm och den kommer ner till knäna på henne, så jag tror den blir stor p din tjej, kan fixa en bild på henne senare så får du se
  • charmmiss

Har lagt in lite bilder från gårdagens shopping, de hade inte märkt klart i min butik heller, när jag gick till kassan så fick jag ingen 10% rabatt heller, såg det efter att jag betalat, när jag snällt påpeka det, snäste hon av mig och sa att jag aldrig visade upp smset, men det stod inget i messet om att det skulle visas upp ju, brukar annars stå att man ska visa upp det i kassan.
    Hursomhelst hon fick iaf göra ett återköp så att jag fick rabatten

• charmmiss

Snigelina- den bruna fanns inte i butiken, men den hade jag köpt sen innan så det var ändå inte intressant, fanns enstaka lila snigeltröjor kvar tog den sista 86an.

Även de gröna äppeltröjorna var sänkta, tänkte köpa en, men ville hellre ha äppeldressen på baby, ska se idag om den är sänkt, de hade inte hunnit märka om allt ännu.
    Vet att några undra angående velourhängslebyxorna, de var inte sänkta hos oss iaf, köpte en i present och rabatten kominte upp i kassa heller. Fast som alla vet så varierar det ju från butik till butik.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)