Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Stella07 skrev 2007-09-07 19:59:09 följande:
    lollypop:
    jag skrev just till dig ang overallen men läste ju inte ordentligt, ringde just till en butik isthlm som har öppet till 21.00 och jag har fått tag i en i stl 56 och 62 vet inte vilken jagska ha......DEN ÄR SÅ FIIIIIIIN
    Köp båda
    jag köpte en i strl 74 och en i 80 till dottern.
    Man kan ju ha en till hösten nu och en senare i vinter när det blir mildare väder.
    Hon lär ju växa ur den första.
    Sen är det bara att sälja dem i tradera
  • charmmiss
    Smultronbullen skrev 2007-09-07 20:30:28 följande:
    Jag undrar om det är någon mer än jag som köper för stort när något fint inte finns i rätt storlek eller börjar i för stor storlek? Är det helt knäppt? E har en liten "växailåda" :)
    Haha jag har en stooooooor växalåda, hon har precis börjat med strl 74 men jag har en hel garderob i strl 80, bl.a 15 klänningar i den storleken, det roliga är att hon knappt använder klänningar, men de är ju så fina
  • charmmiss

Alla ni som bor i Göteborg och söker molnoverallen, kan jag säga att Lindex i frölunda torg packade upp den idag, likaså den lurviga overallen med ett L på.

• charmmiss
    miniGrynet skrev 2007-09-10 11:09:44 följande:
    Är det bara jag som inte kommer in alls på Lindex hemsida?? Så irriterande!
    jag kommer heller inte in om jag skriver in namnet i adressfältet. Men om jag googlar på lindex och klickar på länken så kommer jag in, testa med det.
  • charmmiss
    Snorky skrev 2007-09-10 22:24:28 följande:
    oj... ja, vi har bara nära till ica, plantagen, biltema o sånt där som inte känns så viktigt! Det är nog tur för mig!! HAHA! Fast det är ju inte svårare än att ta bilen, bussen eller ta sig en rejäl promenad!
    Vivalla
  • charmmiss
    Lokatt skrev 2007-09-11 19:21:44 följande:
    någon som vet om hängselvelor finns i någon affär i göteborg?
    jag köpte idag på frölunda torg,köpte strl 86. Det fanns strl 110 och 98 kvar om jag inte minns fel.
  • charmmiss

nu har jag ringt kundtjänst och det ska komma in en exakt likadan molnoverall fast med rosa foder den ska komma någon gång i oktober, nu är jag i valet o kvalet om jag ska lämna tillbaka den jag köpt o vänta in den rosa, jag lär inte använda overallen förrän oktober ändå,

• charmmiss
    linus skrev 2007-09-17 09:50:08 följande:
    Hmmm ja då kanske man ska lämna tillbaka den bruna overallen och ta en rosa istället då Vill se den rosa hur den ser ut först....
    enligt kundtjäst skulle den vara exakt likadan fast med rosa foder.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)