• Alexa

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

annaknin skrev 2007-09-14 22:38:44 följande:
    Kommer ni ihåg att jag mailade Lindex för att fråga om det skulle komma mer kläder med moln-mönstret? Jag har fått svar nu: Hej och tack för ditt mail. Det vi vet är att det kommer att komma en overall som går i rosa med samma mönster. När det gäller vantar och mössa så vet vi tyvärr inte det i dagsläget.
    Ååååhhh En ROSA... Den kanske man skulle inhandla för framtida bruk...
  • Alexa
    Maj bebis 07 skrev 2007-09-16 17:20:10 följande:
    Någn mer än jag som saknar fler roliga färger av mysiga plyschbyxan på baby tjejsidan? Nu finns ju cerise och ljusrosa men jag hade gärna sett tex röda och lila också.
    Men det finns ju... Och svarta har oxå kommit in...
  • Alexa
    Maj bebis 07 skrev 2007-09-16 17:36:36 följande:
    AlexaVa? Det har jag helt missat! De har bara cerisa och ljusrosa här i Kungälv än. Låter bra!
    Hmm... Ser nu att du skrivit på babyavdelningen iofs... Men bruna och lila har jag väl sett... Tror jag... Jag trodde det var från strl 86 du pratade om först... Sorry...

Idag köpte iaf jag dom svarta velourisbrallorna till bägge kidsen..
  • Alexa
    solida skrev 2007-09-16 20:57:44 följande:
    Jag skulle vilja se bild på de uggletröjorna... Ingen som har en att visa??
    Men det finns ju i bildtråden..
  • Alexa
    Line80: Dom rutiga baggybyxorna diggade jag... Hmm...

Varför blir man besatt av alla snygga kläder alla köper att man bara MÅSTE ha dom oxå... Hatar FL för det...
  • Alexa
    Line80 skrev 2007-09-17 22:27:34 följande:
    pojk, finns även en matchande hood jacka till.
    Ja, den tittade jag på idag faktiskt... Men brallorna såg jag aldrig...
  • Alexa
    LillaÄrtan skrev 2007-09-18 14:02:57 följande:
    Bild i bildtråden på dagens inköp!
    Fanns det många såna brunorange tröjor kvar hos er?? För här finns bara strl 110 och 116 kvar ju... Vill ju ha 86...
  • Alexa
    Familjen Söderström skrev 2007-09-18 14:38:44 följande:
    LillaÄrtan nån har säkert svarat men va kosta tröjan och  byxorna du la in i bildtråden? ursäkta att jag fråga efter pris och så där
    lollypop skrev 2007-09-18 14:12:31 följande:
    129:- Storl. 86-122.
    Ena svaret har du där... Tröjan kostade 99:- om jag inte minns fel..
  • Alexa
    Familjen Söderström skrev 2007-09-18 14:38:44 följande:
    LillaÄrtan nån har säkert svarat men va kosta tröjan och  byxorna du la in i bildtråden? ursäkta att jag fråga efter pris och så där
    Tröjan finns på hemsidan annars... www.lindex.se
  • Alexa
    Paulai skrev 2007-09-18 20:51:14 följande:
    Hej alla! Nu har jag tjuvkikat ett bra tag i eran tråd. Har en liten fråga...Det finns ett par bruna velour-hängslebyxor som några av er har köpt. De är såå snygga! Jag mailade kundtjänst hos Lindex för att få reda på var dessa säljs. De kunde dock inte hjälpa mig om de inte hade nåt artikelnummer. Så snälla, finns det någon som vet vilka byxor jag menar och kan hjälpa mig med detta artikelnummer?Tack på förhand! /Marie
    Artikelnr?? Ring en av butikerna.. Någon där borde ju veta vilka byxor du pratar om... Vilken strl är du ute efter??
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)