• Alexa

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Jag vill ju oxå ha molnbodyn.. Nån som sett den i Gbg-trakten..???

Hur var det nu med att byta grejer som fortfarande har lapp på sig men inte har något kvitto...??? Gick det?? har fått en exakt likadan body som jag redan har... Tänkte att jag kunde byta den till en med moln ist...

• Alexa

Ang. katvig-napparna so svämmar dom över här på vårat ICA Maxi...

• Alexa
    annie dark skrev 2007-10-01 16:31:36 följande:
    Alexa: jag har bytt kläder med lapp kvar men inget kvitto, säg att det är en present bara.
    Det låter ju bra..
  • Alexa
    Maj bebis 07 skrev 2007-10-01 17:30:36 följande:
    inga molnbodysar eller velouroveraller än i Kungälv...
    Jag trodde inte vårat Lindex heller hade fått in velouroverallerna... Men dom hängde ju mitt bland flick-kläderna på babyavdelningen...

Tänkte bara ifall du inte kikade just där...
  • Alexa
    Maj bebis 07 skrev 2007-10-01 17:41:40 följande:
    AlexaJag har spanat idag och jag hittade dem ingenstans! Men jag väntar med spänning!
    Okej... Men har du vägarna förbi Allum så såg jag flera stycken senast igår..
  • Alexa
    gosmamman skrev 2007-10-05 07:51:20 följande:
    Ska nog till lindex idag o köpa present till min dotters 3-männing som fyller 1år. Några tips??(pojke)
    Men hur svårt kan det va?? Finns ju massor med fint... Beror väl på vad mamman gillar kanske.. Men matchande strumpor och tröja är ju alltid rätt..
  • Alexa

Oj, här var det visst fler som fyller år idag.. Min son Filip blir 1 idag... *hurra hurra för alla som fyllar år idá*

Var faktiskt inne en sväng på Lindex idag för att kika lite.. Var tvungen att köpa snigeltröjan till sonen.. Älskar brunt och orange.. Får nog inhandla en sådan till dottern min oxå..

Kikade lite på babyavdelningen oxå och såg att dom fått in bodysar med hundar "all over" på.. Inte sett dom förut.. Det var två olika färgställningar... Den ena var mörkblå med röda kantband och den andra var brun (tror jag) med gröna kantband..
    Jag blev liiite sugen på att köpa dom men tyckte det var liiite pyjamasstuk på dom...

• Alexa
    philmKarin skrev 2007-10-06 21:18:39 följande:
    Aha... hur då hundar all over, typ som tax-tröjorna?
    Njaeee... Mer som bodysarna med robotar på... Fast finare.. Men inte lika fina som dom med taxarna på...
  • Alexa
    philmKarin skrev 2007-10-07 16:50:06 följande:
    Gud va snygg Meandi-tröjan är till veloursnickisana - jag vill också ha
    Jag vet..
  • Alexa
    lollypop skrev 2007-10-08 11:16:47 följande:
    Vill bara åter igen tacka ALLA som gör denna tråd till vad den är...SUPERTREVLIGT!!!Sen vill jag också tacka för dom fina bidragen till bildtråden!Alltid lika roligt att kolla alla nya bilder som läggs in!Så ös på bara!!!
    Du é ju alldeles för go..
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)