• Alexa

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Nu är jag säkert totalt galen.. Men jag måste köpa veloursuiten till baby i typ strl 62 IFALL vi skaffar en till... Jag bara älskar den..
    Å om vi får en liten knodd till om typ 1 år så finns den ju lixom inte kvar..
    Annars kan man ju alltid ge bort den...

• Alexa
    snigelina skrev 2007-10-26 08:12:32 följande:
    Hehe! Jag har köpt en i 56 som vi har på dockan, men OM det blir en bebis till så kommer dockan få bli av med sin fina overall
    Haha.. Ja, så kan man ju oxå göra... Har ju inhandlat en molnoverall ifall att oxå..
  • Alexa
    Emmsan skrev 2007-10-26 08:27:51 följande:
    alexa du får min när jag har använt den klart :) om det är den m stjärnor på du menar
    Nä men, vad du är gullig..  Fast det är den bruna babyheldressen jag menar..
  • Alexa
    Emmsan skrev 2007-10-26 08:32:04 följande:
    jaaa är det inte den jag har hmm m dragkedja o nervikt krage o tre små små stjärnor på ena bröstet?????:)
    JOOOOOOO, det är den... VILL HAA JU... Så idag skall jag köpa den.. Ifall att.. Vilken strl har du då??
  • Alexa
    Emmsan skrev 2007-10-26 08:35:58 följande:
    o nu är det sista så jag skickar över säcken med pop kläder oxå ;)
    Ja, skicka ALLT  till mig... Jag brukar ju överta dina grejer... *haha*
  • Alexa
    Emmsan skrev 2007-10-26 08:44:59 följande:
    mm 2 inlägg m ngt som inte tillhörde lindex kläder.. sorry......
    oj då..
  • Alexa

Jag har inte efterlyst något.. Jag skall till butiken och HANDLA idag.. Såg ju att det fanns ett gäng kvar igår..

• Alexa
    philmKarin skrev 2007-10-26 09:33:07 följande:
    Jag har också köpt både Molnoverall och Velourdress i liten storlek... just in case (säg inget till sambon bara )
    Säg inget till min man heller...
  • Alexa

Idag har jag köpt min underbara velourdress från babyavdelningen... Undrar om/när vi får användning för den????

• Alexa
    seSSa skrev 2007-10-26 21:36:06 följande:
    min son e en smalis i kroppen o 76,5 cm vid sista mätningen.. bär strl 80 också på kläder.. köpte strl 86 men fick sälja de för att det såg ut som om han kunde växa ur de knappt en månad senare så jag har nu köpt strl 92 istället.. i värsta fall så lägger man upp me resår som du skriver!sassah, jag var i forum nacka igår så jag e helt säker att de finns kvar
    Vi kör på 86 i veloursnickisarna.. Sonen är 76cm och ligger strax under 10kg.. Jag måste vika upp typ 2 cm när han har dom på sig..
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)