-
ja så där som bodyn med olika stora prickarsnigelina skrev 2007-11-04 15:56:50 följande:Moloprickar? Den var väl bara prickig Gillade inte heller materialet, trist, för klänningen var annars fin!
-
Det tycker jag låter normalt. Det är ju ändå 6cm i storleksskillnad.Vintersolen skrev 2007-11-05 10:08:16 följande:Har Lindex blivit större i storlekarna?Köpte i början av sommaren ett par velour byxor i 74, nu börjar dessa bli lite små så jag köpte ett par nya i 80 Dessa är MYCKET större, i benlängd är det en hel mudd som skiljer Det är samma färg på byxorna, båda från killavdelningen. "Tjejbyxorna" var lite mindre i 80
-
nu har jag köpt molnmockasinerna till dottern. En i personalen gick och hämtade dom på lagret för de inte hunnit hänga upp dem än
-
huva va ful den rosa molnoverallen var
Synd
-
Lindex i Norrtälje hade massa kläder kvar som är slut i de andra butikerna jag kollat i. Statstunikan fanns det massa olika storlekar, djungeltunikan likså. Velourbrallor fanns det mycket av.
-
haha jag måste berätta. Sambon ringde just och frågade om jag lagt fram kläder till Alma idag. Dom va nämligen lite stora.... Han har satt på henne djungelpyjamasen.
-
jag har!KRAM skrev 2007-11-22 19:18:11 följande:Måste bara fråga. Fick en kupong på posten (handla för 400 kr -betala 300 kr) och den har jag redan använt. Nu fick jag se er länk (har inte själv fått den på mail) och undrar om man kan vara så fräck att man använder den en gång till? Är det någon av er som har gjort det, alltså använt två checkar???
-
såg nya byxor på t3b2 i går, vanliga jogging men mudden i midan var sån man viker dubbel. Inga veluorisar alls! Hoppas verkligen inte de byter ut dem mot joggingen för det tycker jag e såååå fult.
Tur jag beställt massa fin velour och att sy egna byxor av
-
det var halva priset på rean´. Lindex på Värmdö hade den kvar.miniGrynet skrev 2007-11-23 15:22:21 följande:mollan nuFin jacka! Vart har hon fyndat detta, är det rea nu i alla butiker? Har inte sett det ordentligt, de jag varit inne i har inte haft mkt alls på rea-ställen nämligen.
-
Ni som provat barbabodyn, täcker inte byxorna halva gubben?
-
Mollie skrev 2007-11-26 00:16:24 följande:Eh, nä, vad säger jag... han har inga byxor på bilderna, haha... Men han ahr ahft Lindex velourisar med stjärna och de går inte upp så långt att Barbabok försvinner..., kanske 1 cm längst ner, inte mer..
hehe oki det låter bra det. Vore så synd att dölja det fina trycket.
-
Var och bytte några saker på Lindex idag och då såg jag en marinblå fleeceoverall med vita stjärnor på. Snygg!
-
Jag bor i närheten och vet vart den butiken ligger. Nedanför Åhlens och akademibokhandeln ligger den. Alltså ner mot sveavägenCajsan skrev 2007-11-30 13:35:56 följande:Fru Indosaurie: vet du förresten hur Lindex Odenplan är... har inte varit inne där vad jag vet?! (skumt faktiskt!)
-
hm, inte vad jag vet. har legat där de sista åren allafall. Deras barnavdelning öppnade för lite mer än en månad sen så de har inte haft någon rea än. Den är inte så bra tycker jag. liten och trång.Cajsan skrev 2007-11-30 13:39:57 följande:mollan nu: Twilfit låg där förrut? Hur brukar deras rea vara?
-
Butiken på värmdö (mölnvik) tycker jag är bra för där finns det ofta saker kvar som är slut på andra ställen och dom rear ut massor. Som den jackan Alma fick nu, den hittade jag till ordninariepris inne i stan idag. Lite surt att köpa den där för 299:- när man kan få den för 75:- på ett annat ställe.
Cajsan: ja den va himla snygg! Synd man inte har någon att stoppa i den just nu bara....
-
Stjärnfleecen är som jag skrev tidigare: Marinblå med vita stjärnor och ljusare blått foder. Den va supersnygg
-
Såg gröna och rosa velourisar i större storlek idag över 122 och uppåt. Skitsnygga! Men lite väl att växa i för min 1 ½ åring
-
ah ok, det har jag missat. Ja trycket va lite väl, sånt stör jag mig på.solida skrev 2007-11-30 22:45:16 följande:mollan nu skrev 2007-11-30 22:42:18 följande: Ja, det var de jag pratade om förut... Med det där fåniga lilla trycket högst upp... Eller hur? Hade det inte varit för det trycket hade jag köt de gröna. Himla fina!
Tycker färgen va mysig, hade brallan funnits i mindre storlekar hade jag köpt den även fast trycket var där. Det kan man alltid dölja med en tröja eller nått. -
Nu har jag beställt lite från HM, blev 400 för 7 varor tackvare rabattkoderna som fanns i tråden
-
ja det kan duNea 85 skrev 2007-12-01 00:50:44 följande:mollan nu skrev 2007-12-01 00:19:57 följande: KAn man använda båda koderna på samma beställning??