Inlägg från: mollan nu |Visa alla inlägg
  • mollan nu
    Lejån skrev 2007-09-25 20:27:52 följande:
    Men vad är det med lindex på gallerian som rear nu?? Nästan så man måste åka dit ju!! Ni som varit där idag, fanns det något kvar i typ 92 eller var det bara lite saker som de reade??
    nu fanns det bara en tröja kvar i 92 när jag var där vid 18 tiden. Annars var det nattlinnen i 86-122 och tröjor för större barn mest 122 och 134. Det verkar som dom reade ut sista plaggen i en del kollektioner.
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • mollan nu

varför kunde inte velourdressen kommit för några månader sen! Det e ju skitsnygg men inte på min 1åring.....
    Kollade in den nya klänningn i går och jag tycker så där om den.

• mollan nu
    jollydolly skrev 2007-09-26 08:32:04 följande:
    Ledsen om jag krånglar men kan ngn länka en bild till den där velourdressen... kopian av Kik Kid???
    finns i bildtråden
  • mollan nu
    philmKarin skrev 2007-09-26 09:16:02 följande:
    Åhhå Kikkid-kopia var ju underbar - jag måste ha!!! Fast varför kan man inte ha den på en 1-åring . Får väl köpa en liten också "just in case"
    Klart man kan! Om Alma fått plats i en 80 hade jag inte tvekat. Men hon e lite för runt om magen Finns den i 86 kanske? Då ska jag absolut köpa en!!!!
  • mollan nu

Asfaltsblomman: vad har Elliot för mått? Min tjeja är 76cm och 10650 vid sista bvc besöket. Kanske kan få på henne en 80:a

• mollan nu

Line80: den tröjan i bildtråden! Den måste jag ha, köpte sånna strumpor för några dagar sen.
    Måste vara nu?

• mollan nu

tessan: såg i onsdags bruna och svarta i 86 & 92 på lindex hötorget. Röda och bruna fanns i gallerian. Solna hade oxå väldigt många kvar sist jag var där.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)