Inlägg från: mollan nu |Visa alla inlägg
  • mollan nu

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Då kanske det finns en chans att man får tag på en i stlk 80!
    Jag lämnade tillbaka den vi köpte i 74 i lördags

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • mollan nu
    philmKarin skrev 2007-09-17 10:02:42 följande:
    Åhhh då tänker iaf jag lämna tillbaka overallen... mitt Lindex har ju fått in fler moln-overaller dessutom så man skulle ju kunna lämna tillbaka den och köpa den igen just in case man inte får tag på nån rosa
    åh har dom! vart ligger ditt lindex? Jag vill så gärna ha en 80:a vilken färg det än är.
  • mollan nu
    philmKarin skrev 2007-09-17 10:13:20 följande:
    Täby Centrum... hängde en 6-7 st där nu i veckan men jag kollade inte vilka storlekar det var...
    oki, det är lite långt för mig att åka dessvärre. Vill du kolla vilka storlekar som finns kvar om du går förbi?
  • mollan nu
    linus skrev 2007-09-17 12:26:06 följande:
    Jag tycker molnoverallen är liten. Tajt i benen , min tjej är 11 månader snart och den sitter tajt i benen.Inte så snyggt och inte bekvämt så jag har inte bestämt än om jag ska behålla den.Hon har 80 annars i kläder och ytterkläder brukar ju vara stora i strl annars.Den är rätt lagom nu men det är ju inte direkt så att vi kan anv den nu här iaf.Så en 86 hade vart bättre till min tjej iaf om det hade funnits.
    håller med helt och hållet fast min tjej e 13 månader.
    Den var smal över bröstet tycker jag även.
  • mollan nu
    annikandy skrev 2007-09-17 13:06:11 följande:
    Jag har juh köpt molnoverallen i storlek 68 men funderade på om man skulle tagit 74 så han kan ha den hela vintern. Nu till problemet kvittot är slängt klantigt jag vet men men tror ni man får byta storlek utan kvitto? har juh inte tagit bort lapparna eller så
    ja byta får du säkert. Vill man lämna tillbaka utan kvitto får man tillgodokvitto.
  • mollan nu
    lillronya skrev 2007-09-17 20:18:45 följande:
    Ok stadsbor! Då rapporterar ni till bonden här när rosafodrade molnoveraller dimper in, va?
    absolut!

den 25:e oktober öppnar mitt lindex sin barnavdelning. Då kommer jag ha 350 meter dit, illa
  • mollan nu
    snigelina skrev 2007-09-17 20:23:27 följande:
    mollan nu skrev 2007-09-17 20:22:13 följande: Coolt. Då kan du gå dit varje dag och rapportera åt oss
    heheh absolut. får se till att lämna plånboken hemma bara
  • mollan nu

Jag mätte den blå djungeltröjan med röda kantband i 80cl som lindex hade för länge sen med gitarrtröjan i 92cl och den blå tröjan var bredare, lika lång i kroppen men 2cm kortare i ärmen...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)