För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
o även clogs/crocs (foppatofflor) har blivit populära nu för tiden.
o även clogs/crocs (foppatofflor) har blivit populära nu för tiden.
Hmm... kollade nu... bobux-kopiorna på Lindex som jag pratade om var inte med döskallar, det var visst gitarrer!! Finns på hemsidan... http://www.lindex.se/Products/Product.aspx?ID=7851&subid=761765&prodid=683350&parentid=0&color=457077&NewView=true
Jag fick också utskick från både dam o barn. Med dam fick jag 25% på ett köp + 50:- på dambyxor, på barn fick man rabatt på vantar o reflexväst. Men 25% gällde även på barn stod det i foldern. Förra månaden när alla fick 30% på barnkläder, då fick jag bara på damkläder! Så det är verkligen olika. Undra vad de baserar allt på. Om de skickar mer kuponger från dam om man bara handlar barn, eller om det är tvärtom. Men jag handlar ju 50 ggr mer barnkläder iaf.
Idag har jag handlat ett grönt velour stjärnset på kappahl också! Så nu har lillen både brunt o grönt! Så fint!! Kappahl har föresten 25% på hela babysortimentet... vet inte om det var på barn också? det glömde jag kolla...
Alltså om ni vill handla nåt annat än Lindex , för nu har ju kappahl ryckt upp sig lite iaf... har ju varit så hemskt hela våren o sommaren!