• Snorky

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

josieposie skrev 2007-09-19 22:57:04 följande:
    Hej ni som gillar och handlar mycket på Lindex!Förra veckan när jag handlade så ansökte jag om Lindexkort och när jag gjorde det så sa hon ikassan att om du spar det här kvittot så kan vi registrera dina poäng om du handlar innan du fått plastkortet.Idag när jag handlade och räckte fram mina "kvitton" så sa de att det går absolut inte att registrera några poäng innan jag hade fått plastkortet och när jag ifrågasatte det (eftersom det gick i en annan Lindexbutik häromdagen) så sa hon snorkigt att jag kunde ju ta upp det med högsta chefen om jag inte gillade läget, typ...!!!Lite OT, jag vet men jag fick syn på tråden och tänkte att nån här kanske vet om jag blev lurad idag eller hade tur häromdagen...??Har hanlat så snuskigt mycket på Lindex de senaste veckorna att jag blev lite besviken över sånt trist bemötande...Molnoverallen måste vara säsongens sötaste plagg...
    men asså jag förstår inte riktigt, vad spelar det för roll?? har man inte kreditkortet o inte betalar sina köp med det så samlar man ändå inte några poäng. Det du gör med club-kortet är att registrera ett köp så att du får erbjudanden hem etc, men det är inget  bonussystem om du inte använder kreditkortet.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    josse82 skrev 2007-09-19 23:35:24 följande:
    Men kom ihåg att alltid registrera kortet varesig du har clubkort eller kreditkort annars kan de inte se att du är en aktiv kund och då kan du gå miste om alla dessa bra erbjudanden
    jo, jag vet... jag lämnar alltid fram det. Men jag menar, det finns väl ingen anledning att skaffa club-kort o så gå tillbaka o registrera tex. 10 gamla kvitton. Det är väl bara att i fortsättningen registrera vid varje köp.
  • Snorky

nja, det vet jag inte om jag riktigt håller med om. Jag brukar få samma som andra som inte alls shoppar lika mkt som mig... typ ett utskick i månaden o 1-2 mail. Sms tycker jag mest man får om aktuella erbjudanden eller reor, men då flera dagar efteråt, har aldrig förstått det där riktigt.

• Snorky
    miniGrynet skrev 2007-09-20 14:45:57 följande:
    Ja, och i alla storlekar!Trist för dom som budat över 600 kr på Tradera!! Nu kunde dom fått den för ca 250 kr inkl porto till sin affär i kvarteret... Åh, vad jag inte hade varit glad om jag budat på en på nätet...
    19:- kostar det i exp. avgift o det är gratis att få paketet till sitt lindex... så det blir ännu billigare!
  • Snorky
    pumbalumba skrev 2007-09-20 15:17:12 följande:
    Tack! Konstigt att jag inte hittar den när jag går in direkt på sidan. En perfekt present, tänk omden funnits i någon större storlek med.
    jo, men det är ingen vidare praktisk overall till äldre barn. Så jag förstår att den inte görs i större storlekar. Men de kunde ju göra fleecejackor ist...
  • Snorky
    seSSa skrev 2007-09-20 17:10:32 följande:
    hjärtorna skall föreställa för tjejer men jag har köpt både och till min pojke..Nu har jag gjort det också, köte de där jättefina velour "hängslena" på Lindex... de e såååååååå snygga *skitnöjd* Men sonen bär strl 80 o jag köpte de i 86 så d lär dröja lite innan han kan ha d... men d gör mig inget
    har du provat de? har hört att de är små i storlek. Jag har funderat på att köpa de åt min lilla pojk som börjat med 80 nu. Många sätter resår i bensluten på de så funkar de också.
  • Snorky
    Inana skrev 2007-09-20 18:35:34 följande:
    Molnoverallen: Är den tjock? Funkar den att ha som ytterplagg ett tag fram till vintern..? Funderar på att be svärmor köpa en i hennes stad (finns inte där vi bor verkar det som) men är orolig att den kanske inte passar som ytterplagg fram till vintern...
    ja, den är tjock. Går inte att använda här än iaf... jag tycker den är allt för varm, vet dock de som använder de men stackars barnen måste ju smälta bort!
    Sen beror det på hur stort barnet är. Om barnet ligger ner så räcker den hela vintern, men om barnet sitter kommer den inte räcka när det är är många minus.
  • Snorky
    Line80 skrev 2007-09-20 20:42:42 följande:
    hur länge gäller 25% kupongen? orkar inte gå kolla men tänkte om nån kanske vet
    28:e väl?
  • Snorky
    lollypop skrev 2007-09-20 20:58:32 följande:
    Var väl nån i tråden som hade fått en kupong på 10% eller var det 15%???Verkar vara jätteolika vad man får. Om man får alls!
    nä, flera har fått 10% på mailen som gäller i webshoppen... har inte hört nån som fått kupong på det. Jag har fått både 25% kupong och 10% på mailen i webshoppen.
  • Snorky

Jag tycker absolut ni som inte fått ska kontakta kundtjänst om ni handlar mkt på Lindex.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)