miniGrynet skrev 2007-12-03 11:25:52 följande:
Ok, hade inte barn då det såldes en-pack eller trb2 på H&M. Kan tipsa om bodysar som nu säljs på rea på nätet, 2-pack för 49 kr istället för 98 kr.Jag använder alltid båda färgerna jag köper, så för min del gör det inget. Men jag håller med dig på det sättet, att om man inte använder den andra färgern så är det ju onödigt dyrt. Jag gillar deras bodysar i modellen mer än Lindex.
jo, men som i höstas. Vi var i behov av en marinblå, en röd och en brun enfärgad body!! Då såldes den röda med en grå, den marinblå med en mossgrön och den bruna med en ljusblå el rosa. Inte fasen går jag och köper 3 st 2-pack på hm och får 3 färger på köpet som vi inte behöver... sen är det en annan femma om man hade använt de ändå nån enstaka gång.

Men just enfärgat tycker jag är lite trist... så det blir lätt liggande om man inte har något att matcha till typ mönstrad nederdel etc.
Det slutade iaf med att det var omöjligt att hitta billiga enfärgade bodys i de färgerna. Fick tag i en brun på kappahl men röd o blå fick vi klara oss utan!!!! Fanns nån röd med massa spetsblommor på kappahl... men nej tack!