• Alexa

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

snigelina skrev 2007-10-09 07:37:23 följande:
    Fick gå upp tiiidigt idag så jag har suttit och roat mig med att sätta i resår i våra velourhängslebyxor i strl 104. 98 blev bara använda en gång, för de var väl trånga upptill.
    Blev det bra då??
  • Alexa
    snigelina skrev 2007-10-09 07:53:15 följande:
    Nja Jo, det blev ok, men inte riktigt lika på båda benen men jag tror inte det syns när de är på och om det gör det får jag väl göra om på det ena då *s*
    Blev säkert superbra... Själv orkar jag inte..  Det funkar ändå..
  • Alexa
    lewwe skrev 2007-10-09 17:33:29 följande:
    Jag har blivit helt såld på veloursnickisarna som ni har visat upp på alla möjliga söta modeller i bildtråden!! Min stora flicka är 3, skulle det funka på henne eller är de mycket jobbiga att ta av t.ex vid toabesök.
    Det är ju bara fejkknappar på hängslena... Under är det vanliga tryckknappar.. Så det är enkelt att få av sig... Lite pilligare att få på sig själv när man är 3 kanske..
  • Alexa
    lewwe skrev 2007-10-09 18:12:11 följande:
    Hur långt upp i storlekarna går de(veloursnickisarna), jag har bara gått förbi de i butiken , hade inte tid att kolla då???
    Till 116 om jag inte minns fel..
  • Alexa
    philmKarin skrev 2007-10-11 08:18:43 följande:
    Glömde säga igår att HM även fått in en vit kabelstickad babybodysuit med luva som liknar lundmyr overallen lite...supersöt den också Den här alltså:
    Huuuaaaa, vad hemsk... Har sett den på H&M.. Förstår inte den människan som kommit på nåt så hemskt... Inget illa menat mot er som gillar den... Men jag vill bara spy när jag ser den...
  • Alexa
    philmKarin skrev 2007-10-11 09:16:55 följande:
    Ha ha - jag tyckte den var ascool ju - till en baby
    Men det är ju underbart.. Att vi inte alla har samma smak..
  • Alexa
    Lupiner skrev 2007-10-11 21:21:53 följande:
    Har hört att det finns en snigeltröja i rosa/cerise också. Är det någon som sett den i verkligheten? Är den fin? Den bruna är ju underbar, funderar på att leta upp den andra med men frågan är om den är snygg? Annars är det ju ingen idé.He, vi köpte bara storlek 56 för alla sa att 50 var onödigt. Hade bara ett lånat 50 set med till BB. Sen föddes dottern, 2,8 kg tung o 47 cm lång....... det var bara för min man att gå o handla 50 så vi hade lite iaf o så var jag iväg i kompletterade efter ngn vecka(än idag, 16 mån senare, kan jag nästan gräma mig att jag inte köpte något i 50. Mycket av det vi köpte i 56 användes knappt, hm.
    Snigeltröjan du pratar om måste ju vara den som är LILA och har cerise kantband.. Inte alls lika snygg som den bruna... Finns på hemsidan om jag inte såg fel..??!
  • Alexa

Line80: Jag är VÄÄÄLDIGT avundsjuk på dig ska du veta... Jag vill oxå ha en en Lindex med sån rea...

• Alexa

Någon som vet när/om rean börjar här i Gbg??? Vill ju oxå fynda..

• Alexa

Här i Partille var det urtrista plagg på en liten reastång..

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)