• Alexa

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här höll dom på att prismärka om en massor med kläder.. Fast dom började i fel ordning tycker jag.. STORA avdelningen först..

• Alexa

Idag hade det kommit in massor med velourisar på t3b2 på flick... Så jag var tvungen att shoppa loss... Men tyvärr köpte jag på tok för stora.. Så nu måsta jag tebax och byta..

• Alexa
    Vintersolen skrev 2007-11-05 22:01:20 följande:
    Vilka färger?
    Cerise, bruna och gråa...
  • Alexa

Åååååh... Mockasiner med moln... Måste ha!!! I alla strl ja.. Det blir en promenad till Lindex imorgon då..

• Alexa
    Majalaja skrev 2007-11-07 20:49:30 följande:
    Alexa: Inte i närheten av Gbg, men har för mig att jag såg den i vår butik här. Kan kolla i morgon om du vill. Det går ju att skicka också...Vilken storlek?
    Strl 86 är jag ute efter... Hade ju varit dundergulligt om du kollade det.. För jag tyckte den skjortan var skitsnygg...
  • Alexa
    Snorky skrev 2007-11-08 00:20:51 följande:
    ja, det är väldigt farligt med rosa för snopparna kan ramla av också.
    Oj då... Måste nog kolla så inte pillen ligger löst i blöjan nu då... För här används det rosa kläder och matchande rosa napp...
  • Alexa
    Åsa1982 skrev 2007-11-08 09:40:57 följande:
    Någon som vet om mockasinerna finns i nån affär i Göteborg?
    Det undrar jag med... Jag skall till Allum om en stund så jag kan ju rapportera ifall jag hittar... Fast jag kanske köper upp hela lagret.. För dom var ju alldeles för söta..
  • Alexa
    2007 Mamma skrev 2007-11-08 09:56:26 följande:
    Mockisarna måååååste jag bara ha!!Någon som vet vad de kostar???
    Tror det var 69.50:-
  • Alexa
    zasata skrev 2007-11-08 10:07:38 följande:
    köpte robot bodyn igår och moln sockiplast (heter det väl) igår.. sen har jag moln bodyn i bägge färgerna.. för dom som vill veta.. verkar väldigt populära. udnra vad dom kommer kosta på tradera sen!
    Såg nu att du bor ju i Gbg..  VAR fanns molnmockasinerna?????
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)