• solida

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Börjar också tycka det är lite trist att sonen har så mycket i blått... Försöker köpa andra färger när jag kan men det är ganska svårt att hitta. Sen köper jag mycket jeans och då blir det ju mycket blått...

• solida
    AsfaltsBlomma skrev 2007-10-10 21:36:15 följande:
    philmKarin: Dressen från HM e ju svincool! Och blir nog ännu bättre som jacka och byxa!
    Jag såg den där dressen också för några veckor sen. Jag tycker den ser cool ut som dress faktiskt! Mysig och mjuk. Funderar starkt på att köpa den till min son.
  • solida

Den här har min kompis köpt till sin bebbe som kommer i januari:

www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60109714

Den är jättemysig och mjuk, lite "lurvig" fast den är i bomull. Jag har en i samma material från förra året som de tyvärr inte har kvar på IKEA, med ugglor på. Den har varit helt perfekt och vi har använt den så himla mycket!

• solida
    Tina83 skrev 2007-10-12 07:24:07 följande:
    jag måste bara få visa 3 grejer jag gillar från DAM på Lindex!www.lindex.se/Archive/ProductImages/S00000059...www.lindex.se/Archive/ProductImages/S00000059...www.lindex.se/Archive/ProductImages/S00000059...första klänningen är en riktig figursmickrareden andra e snygg med polo under!väskan ser snygg o lite lyxigare ut än den kostar!
    Vad kostar grejerna?

Ni som har pojkar - Vad har de på sig när ni går på kalas? Om de inte ska vara JÄTTEFINA, men ändå inte vardagligt klädda? I min släkt har man födelsedagskalas så fort nån fyller år, det brukar bli ca en gång i månaden. Då behöver man ju inte klä upp sig till tänderna, men vill ändå vara lite fin. Vad sätter man på en pojke?

Jag är som sagt uppvuxen i en tjejfamilj och en tjejsläkt, så har ingen koll på vad killar har på sig.
  • solida

Jo, det blir väl bara nåt som jag tycker är fint tror jag (vi ska på kalas på söndag), men det trista är att klä honom i body och byxor. Det har han ju JÄMT. Jag är en sucker för snickarbyxor, men i den storleken han har nu har han bara jeanssnickisar, och det blir inte så kalasfint tycker jag. Hade jag haft en flicka skulle jag sätta på henne kjol eller klänning (eller nån av de underbara tunikorna) och så skulle det ju vara bra så...

• solida

Maj bebis 07 skrev 2007-10-12 18:53:10 följande:

var det inte nån som trodde att kundtjänst på Lindex hade missförstått och menade molnbodyn med rosa muddar och inte en likadan fleeceoverall med rosa foder...?
    Nej det var tvärtom... De frågade efter molnbodyn men kundtjänst verkade ha blandat ihop det med overallen. Som tydligen ska komma i november. Många bud här.
  • solida

Fick inte ni också hem kuponger från lindex idag? Där fanns det en bild på den randiga klänningen som molan nu pratar om. Jagt ycker den var väldigt fin, men kanske inte riktigt passar på min son...

Iallafall var det 30% på ett barnplagg, 30% på ett damplagg och 30% på ett plagg fr underkläder.

• solida
    Fiffa5 skrev 2007-10-15 13:46:41 följande:
    solida: Inga kuponger här idag... Hoppas att de kommer i morgon då! Fast det var iofs inte länge sen jag fick kuponger...hur ofta skickar de ut egentligen?
    Jag fick också för nån månad eller kanske en och en halv månad sen. Så det kommer tätt. Men de här var det med bilder på barnkläder, nyinkomna. Ingen bild på Emma Sjöberg som det brukar vara.
  • solida
    philmKarin skrev 2007-10-15 15:17:53 följande:
    Fanns det nån internetkod på kupongerna *blink blink*
    Nej inte vad jag ser men ganska många i bildtråden om du undrade hur de ser ut
    Internetkoderna:
    Damplagg - P2009
    Barnplagg - P2007
    Underklädesplagg - P2008
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)