• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • annaknin
    NovasMam skrev 2007-09-13 14:31:16 följande:
    te noel blev de dem rutiga hänselbyxorna på pojk baby avdelningen, såååååååååå söta! =)
    Va! Vad är detta för rutiga byxor, de har jag inte sett tror jag? Har du bild eller länk? *nyfiken*
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! 1501 gram, 40 cm! ♥ ¸.?°´¯)
  • adrenalin

men tycker ni inte hängselbyxor å sånt är hemskt otympligt när dom ska på toa?

jag tycker sånt är jättefint men jag kan inte köpa sånt för det ska ju gå snabbt att ta av byxorna!

burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
  • Pasadena

He he var inne på lindex igår och handlade strumpor med min dotter i vagnen som låg i molnoverallen varpå expediten utbrister : VAR har du köpt den där overallen, folk är som galna och massor har frågat efter den men vi har inte fått den till vår butik!
    Massa fl:are som varit inne och letat antar jag

• snigelina
    adrenalin skrev 2007-09-13 16:39:06 följande:
    men tycker ni inte hängselbyxor å sånt är hemskt otympligt när dom ska på toa?jag tycker sånt är jättefint men jag kan inte köpa sånt för det ska ju gå snabbt att ta av byxorna!
    Jooo, det är det. Men jag kunde inte låta bli att köpa till vår dryga 2-åring ändå. Hon kommer inte få ha dem på dagis, utan vi får ta besväret här hemma iställe
  • annaknin
    adrenalin skrev 2007-09-13 16:39:06 följande:
    men tycker ni inte hängselbyxor å sånt är hemskt otympligt när dom ska på toa?jag tycker sånt är jättefint men jag kan inte köpa sånt för det ska ju gå snabbt att ta av byxorna!
    Leon går ju inte på toa själv ännu men jag kan tänka mig att det inte kommer bli hängselbyxor åt honom då... jag tyckte själv det var jättejobbigt att ha hängselbyxor när jag var gravid och man skulle på toa... Oftast hade jag dessutom en tröja över som jag var tvungen att kränga av först... Förvånad
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! 1501 gram, 40 cm! ♥ ¸.?°´¯)
  • annaknin
    Pasadena skrev 2007-09-13 16:39:58 följande:
    He he var inne på lindex igår och handlade strumpor med min dotter i vagnen som låg i molnoverallen varpå expediten utbrister : VAR har du köpt den där overallen, folk är som galna och massor har frågat efter den men vi har inte fått den till vår butik! Massa fl:are som varit inne och letat antar jag
    Haha, ja det är ju verkligen hysteri runt den där...
  • philmKarin

Åkte hela vägen in till stooora stan idag för att handla och jag hittade de fina gubbrutiga/rosa byxorna i rätt storlek till min plutta och passade på att köpa en stjärnbody som jag kanske gör om till tröja .

Kikade även in på stjärnkläderna på KappAhl och fick med mig ett armégrönt set ut. Fick dessutom 25% rabatt på byxorna för att jag gick med på att få KappAhl-spam till mobilen

Bilder finns i galleriet!

Mamma till Tyra - 2006.08.22
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)