• Alexa

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Oj vad det går snabbt här i tråden... Skojigt skojigt...

• Alexa

Förresten... Jag köpte dom coolaste camobrallorna jag nånsin sett till min lille pojk på Lindex... Å jag som egentligen inte ens gillar det... Men han är sååå cool..

• Alexa
    Jenniesmamma skrev 2007-09-05 22:18:44 följande:
    Gud vad häftig,hur mycket kosta den och vilka storleknar fanns den i? Måste bara ha
    Upp till strl 80 och kostar 199:-
  • Alexa
    MissJO skrev 2007-09-05 22:20:45 följande:
    hoppar in här jag med
    Det gör du så rätt i...
  • Alexa

Det var samma här... Gillade inte heller Lindex särskilt mycket innan.. Men nu det senaste året så har dom ju haft hur mycket fint som helst...

• Alexa

Nu är det sovatajm.. För imorgon bär det av till Lindex för att spana om overallen kommit in..

• Alexa

Ååååh... Idag måste jag till mitt Lindex för att se om Molnoverallen kommit in...

• Alexa
    maruttan skrev 2007-09-06 06:02:46 följande:
    Nej de här har ingen stjärna och finns ( fanns?) från stl 86 och uppåt! Någon som har sett dem i butik nu?
    Jag såg att det fanns några när jag var där i tisdags... Men du bor väl säkert inte i Gbg ändå eller??
  • Alexa
    solida skrev 2007-09-06 08:05:36 följande:
    maruttan> vad kostar de? jag ska kolla på mitt lindex idag...
    Dom kostar 99:-
  • Alexa
    Myris83 skrev 2007-09-06 08:45:23 följande:
    Hallå!!Jag lägger också till denna i mina favoriter!Jag handlar nämligen alldeles för mycket till min flicka på tre månader, gärna på Lindex! Hon har nog mest kläder av oss alla tre ;).Såg den underbara molnoverallen här på en bild, vilka storlekar finns den i?Var inne på Lindex hemsida men jag hitta inte den?!Kram från Sara och Elsa
    Finns upp till strl 80 och kostar 199:- Du får nog skynda dig för den är OTROOLIGT populär redan...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)