Inlägg från: Mollymajs |Visa alla inlägg
  • Mollymajs

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Man behöver inte batala frakt om man hämtar det i en butik. Man får betala 15 kr extra tror ja det är för administartionen men inte mer Värt pengarna om man inte hittar det man vill ha i en butil o verkligen vill ha. Kostar ju även o åka runt o leta

Line80 skrev 2007-09-06 16:19:14 följande:
    sista där va sjukt snygga.. varför finns dom inte i 86 eller 92.. surar
    Ja visst är dom Om jag inte hittar dom nästa gång ja är på Lindex beställer ja de istället o även äppetröjan Min fisa kan precis nu börja ha 80 ibyxor men i tröjor köper ja faktiskt ofta 86. tunikan med hängslen ja länkade till köpte ja faktiskt i 92 men ska ha body eller tröja under.
  • Mollymajs

H&M overallen har ja oxå beställt till fisan Har även köpt den som fick sämst i test från KappAhl men o andra sidan tror ja inte hon sitter så långa stunder i blött o fukt även att hon ska börja dagis i höst.

philmKarin skrev 2007-09-06 17:37:45 följande:
    Det brukar ju vara kallast i januari/Februari och då går hon nog nästan garanterat . Men att hitta vinterskor i stl 19 är svårare... nån som har nåt tips (helst inte kavat, viking eller ecco)?
    I stl 19 vet jag int eme jag själv ska köpa ett par i 22 från Dinsko jätte fina liknar kavat men kostar bara 280. Tänk på att om din tjej har 19 nu ta en stl större till vintern. Min Ella har 21 i vanliga skor så då tar vi 22 i vinterskor. De har många fina skor på Din sko tycker ja.
  • Mollymajs

Idag när ja var i oskarshamn hade alla vinterskor kommit och det verkade redan urplockat i storlekarna sen vet ja inte om de får in nytt när de säljer eller hur det är.

philmKarin skrev 2007-09-06 18:50:28 följande:
    Ja, jag hade ju tittat ut ett par på din sko (bruna stövlar) men de finns som sagt bara i 21 och uppåt och hon är dessutom inte ens stl 19 än (lill-fisen). Sen sa expediten att det inte var vinterskor heller utan höstskor ?!? När kommer vinterskorna då?
  • Mollymajs

Nåt sånt mail fick inte jag Finns det nån erbjudande kod eller vad står det?

Ellien skrev 2007-09-06 17:57:10 följande:
    Lägger genast till som favorit...Fick precis ett mail att man fick 10% rabatt om man testar Lindex shop online. Inte så mycket pengar iofs, men om man nu ändå har tänkt köpa nåt - och det har man ju garanterat tänkt
  • Mollymajs
    Ellien skrev 2007-09-06 19:20:49 följande:
    Var för snabb Ange internetkod: E0906
    Det är säkert för att jag handlat en gång på hemsidan ja inte ått den nu.
  • Mollymajs

Ok. Ja de va fina med.Jag behöver både vinter o höst skor.

philmKarin skrev 2007-09-06 19:20:36 följande:
    De här två var de jag hade spanat in men bägge var tydligen höstskor . Annars fanns det ju bara rådis och de ser ut som kavat  - inte min kopp té!Sorry att jag OT:ar in stora bilder men jag kan inte ta copy shortcut?!?
  • Mollymajs

Va lite snabb jag med. Så synd att ja inte fått den som hade tänkt o beställa. Frågan är om alla har fått samma kod? Nån mer som fått det?

Ellien skrev 2007-09-06 19:20:49 följande:
    Var för snabb Ange internetkod: E0906
  • Mollymajs

Nu fick jag oxå ett mail från Lindex om o få 10% om ja handlar på webben så nu ska det handlas rutiga byxor o äppletröja

• Mollymajs

Jag har hotmail o ja får de i vanliga inkorgen. Får mail iallafall varanna vecka.

• Mollymajs

Jag har utan kredit. Maila o kolla med kundtjänst kanske har de fel mail?

Jag ska va lite snål med tänkte jag. Ska hem till min mamma o 3 veckor då tänkte ja ta med henn etill Lindex så kan hon skaffa club kort o så får ja 15% på första köpet. känner ja mor/mormor rätt slipper ja betala med

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)