Inlägg från: Mollymajs |Visa alla inlägg
  • Mollymajs

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Du frågade inte varför de inte finns på nätet? Den ja handlade av i dag sa tt de fått info om att allt ska finnas på nätet men inte alltid i butik.

Fossing skrev 2007-09-07 19:03:29 följande:
    Jag tänkte shoppa velourbyxorna imorgon. Har hört med Lindex kundtjänst på nätet i vilka butiker byxan ska finnas, hoppas deras info stämmer.Vart bor du?
  • Mollymajs

Jag köpte äppeltröjan i 86 till min fisa idag Den va lit euringad eller hur man säger men annars satt den bra. Hon är rätt smal. Visst den satt int etight men ändå int eväldigt bred. men vi tänkt enog ha en vit, brun eller rosa ärmlösbody under så blir hon int eså bar. Hon är sorten son gärna drar i kläderna Ho´n va jätte söt i den ska försöka fota imorgon den va fin med de rutiga byxorna

Alexa skrev 2007-09-07 21:00:14 följande:
    SNäppet korta på längden tycker faktiskt jag... Min dotter som oftast har 98 på byxor köpte jag 104 till... Men ångrar att jag inte tog 110...
  • Mollymajs

Jag vill ha gitarr tröjan o molo klänningen men åker till Turkiet Tisadg kväll o är borta en vecka hoppas på att de finns kvar när vi kommer hem. Ska visserligen till min mamma i Nkpg när vi kommer hem så får kolla där eller i Lkpg. Hinner inte imorgon eller måndag. Tråkigt o inte ha gångavstånd till shopping fast det är väl rätt ekonomiskt till makens glädje Har 3 respektiva 4,5 mil till närmaste Lindex eller shopping över huvudtaget

• Mollymajs

Är det bara jag som int eköpt moln overallen. Visst va den fin men int etill min tjeja hon känn sför stor. Vågar inte köpa på mig för kommande barn för man vet ju aldrig. Men den va så fin eller ÄR

• Mollymajs

Dom rutika byxorna fick min tjej oxå igår fast från bebisavdelningen i stl 80 satt så himla bra på Tom sambon tyckte det va ett bra han brukar annars mest sucka

www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111361&prodid=683999&parentid=0&color=603224&NewView=true

• Mollymajs

Vad ja har fattat det som så även om kappahl köper upp lindex skulle de förtsätta o driva butikerna som vanligt även med namnet lindex. själva konceptet med dam o barn o underkläder skulle va kvar.

• Mollymajs

Jag har int ehaf tmer problem med Lindex kläder en andra tt de krymper. Vissa plagg har man otur med att de tappar formen men det är från olika märken men det mesta håller formen. men vi tummlar aldrig mer en pyjamasar hänger upp allt annat.

• Mollymajs

De har en äppeltröja som är av eko bommul jätte fin Det står inte på nätet att det är EKO men jag köpte den i butik och då stog det på en lapp att den va det. www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111365&prodid=652840&parentid=0&color=624528&NewView=true

Mollie skrev 2007-09-09 18:45:38 följande:
    Alla Lindex-lovers! Nu vill jag kolla med er, VAD finns det för kläder i Ekologiskt??? Har inte sett nått alls här i min stad, hittade idag på en vit/grön pyjamas i en annan ort... Men har det funnit/finns det mer kläder i eko??? Finns eko-kläderna på postorder?
  • Mollymajs

Näe bara den o sån typ pyjamas eller heldress.

Mollie skrev 2007-09-09 23:04:08 följande:
    Mollymajs--->Jaha, vet du nått mer än den??
  • Mollymajs

Vem va det som maialde kundtjänst om varför de inte har samma sortiment i butik o på nätet? Har ni fått svar?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)