Inlägg från: Mollymajs |Visa alla inlägg
  • Mollymajs

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

När det va heldräkt. Men den va fin ändå. Vi kan inte ha 2 delat på tjejen då hon tar av sig byxorna o sen även blöjan

Line80 skrev 2007-10-20 22:22:41 följande:
    är dom 2-delade med ugglor? det låter jätte fiiint isf
  • Mollymajs

Hi, hi. Våran tjej är ju bara 15 mån o ja köper 86/92 i pyjamas ändå då 74/80 blir så korta efter tvätt i heldress Och hon nöjer sig med o kissa i blöjan

Line80 skrev 2007-10-20 22:28:54 följande:
    här är det tvärtom, kan inte ha helpyamas då sonen måste kunna få av sej brallorna om han behöver gå upp och kissa på natten
  • Mollymajs

Där finns det god korv med

Är själv född på gränsen mellan Östergötland o Närek. Mina gammla svärisar va från p-boda.

Snorky skrev 2007-10-20 23:04:41 följande:
    Kumla
  • Mollymajs

Heter det inte Kumla korv? Eller blandar ja ihop det med Sköllerstad eller är det en o samma fabrik?

Snorky skrev 2007-10-20 23:14:29 följande:
    Lithells, de har också fabriksförsäljning!
  • Mollymajs

Kanke inte rätt tråd o diskutera KORV

• Mollymajs

Jag köpte för övrigt ett par kanon ute byxor till Ella igår på Lindex. Det va vatten o smutsavisande ganska tunna byxor för 149 kr. ville ha inte allt för tjocka då hon inte går på dagis än men ändå vill leka då o då på marken. Kaki gröna va dom. hade några gammla kvar som va cerisa men de trodde det va förra årets.

Fingrade även på snigel tröjan i lila men va inte riktigt min stil eller känns inte som den hade passat fisan.

ja önskade att det fanns de gammla tax tröjorna o köpa igen för de hade vart omtyckta hos oss.

Kom på att ja skrev för att tag sen att ja övervägde o lämna tillbaka jeans snickirsarna de med utsvängda ben då en knapp i sidan öppnade sig hela tiden. rekalmerade faktiskt dom i fick nya o de öppnar sig inte alls så det är våra nya favvo byxor Kanon fina med moln bodyn eller prick bodyn.

• Mollymajs

Idag fick jag äntligen tag på hjärttunikan/ klänningen som är vit, rosa o brun. Hon i kassan sa att det va en retur då de annars vart slut länge hos oss i just den färgen.Så glad

• Mollymajs

Ingen fara

lollypop skrev 2007-11-02 23:42:45 följande:
    Så lite så! Men glömde skriva att det var din bild ju  SORRY! *trött och lätt förvirrad*
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)