För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
När det va heldräkt. Men den va fin ändå. Vi kan inte ha 2 delat på tjejen då hon tar av sig byxorna o sen även blöjan
När det va heldräkt. Men den va fin ändå. Vi kan inte ha 2 delat på tjejen då hon tar av sig byxorna o sen även blöjan
Hi, hi. Våran tjej är ju bara 15 mån o ja köper 86/92 i pyjamas ändå då 74/80 blir så korta efter tvätt i heldress Och hon nöjer sig med o kissa i blöjan
Där finns det god korv med
Är själv född på gränsen mellan Östergötland o Närek. Mina gammla svärisar va från p-boda.
Heter det inte Kumla korv? Eller blandar ja ihop det med Sköllerstad eller är det en o samma fabrik?
Kanke inte rätt tråd o diskutera KORV
Jag köpte för övrigt ett par kanon ute byxor till Ella igår på Lindex. Det va vatten o smutsavisande ganska tunna byxor för 149 kr. ville ha inte allt för tjocka då hon inte går på dagis än men ändå vill leka då o då på marken. Kaki gröna va dom. hade några gammla kvar som va cerisa men de trodde det va förra årets.
Fingrade även på snigel tröjan i lila men va inte riktigt min stil eller känns inte som den hade passat fisan.
ja önskade att det fanns de gammla tax tröjorna o köpa igen för de hade vart omtyckta hos oss.
Kom på att ja skrev för att tag sen att ja övervägde o lämna tillbaka jeans snickirsarna de med utsvängda ben då en knapp i sidan öppnade sig hela tiden. rekalmerade faktiskt dom i fick nya o de öppnar sig inte alls så det är våra nya favvo byxor Kanon fina med moln bodyn eller prick bodyn.
Idag fick jag äntligen tag på hjärttunikan/ klänningen som är vit, rosa o brun. Hon i kassan sa att det va en retur då de annars vart slut länge hos oss i just den färgen.Så glad
Tack lollypop
Ingen fara