För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
Jag har aldrig beställt från nätshoppen. Jag undrar om man vill lämna tillbaka nåt (öppet köp) går de bra att lämna detta till butiken eller måste man skicka tillbaka o krångla?
Jag har aldrig beställt från nätshoppen. Jag undrar om man vill lämna tillbaka nåt (öppet köp) går de bra att lämna detta till butiken eller måste man skicka tillbaka o krångla?
De var mycket bra
:-O Nu är de nån som efterlyser nåt plagg o frågar något i bildtråden igen. Jag vågar inte svara eller hänvisa hit... Hur gör man?
De orkar jag faktiskt inte... De får väl den frågorna berör göra
Synd att jag inte har plus jag blir så sugen på att lägga ut lite bilder.
Maj bebis 07 skrev 2007-11-15 21:18:34 följande:
Måste bara skriva att jag tycker den bruna är snyggare än den rosa
Dom kanske hade blivit lovade en tidigare leverans?
FAst de är ju bra att de finns fleeceoveraller även så här sent på hösten/vintern. När mina döttrar varit små bebisar har jag alltid haft fleeceoverall på dom när dom låg nerbäddade i vagnen. Till första tjejen köpte jag en tjockare overall oxå men den var inte att tänka på så länge hon låg i vagnen hade blivit alldeles för varmt.
Men så får de väl inte gå till... ring HK och fråga om de verkligen får göra så! Hursom kunde du ju fått den i present (priset bortklippt och utan kvitto) då får du byta...
Lycka till
Min dotter hade stl 104 när hon var när hon var nyss fyllda 2 år. Då hade hon fortfarande blöja så för henne hade dom funkat bra, men de är så olika. Nu har jag iaf köpt ett par till lillasyster i stl 86. Men dom är väldigt små i stl tycker jag. Du kanske kan köpa 104 och sy om lite om dom ändå bara kostade 39 spänn hade jag gjort om jag var du
Men Hello Kitty är ganska retro på sitt sätt iaf