För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
Är det oki att lägga en länk till sitt galleri o skriva en förklaring till bilden/bilderna i bildtråden eller ska den läggas här?
Jag har ju inte plus Attans!
Är det oki att lägga en länk till sitt galleri o skriva en förklaring till bilden/bilderna i bildtråden eller ska den läggas här?
Jag har ju inte plus Attans!
Jo min sambo är inte så glad över alla kläder heller... Men men. Antar att du har lite kvar från din äldre son oxå som lillkillen fått ärva. (Dom kläderna är ju lite tråkiga o har rätt MYCKET fläckar och är väldigt urtvättade inte sant?) Och visst de små (iofs även de stora) spiller ju fruktansvärt mycket mat o de blir massor med fläckar som inte går bort
o inte tala om all färg vattenfärg tusch mm som verkligen inte går bort i tvätten *flin* De går alltid att komma på någon ursäkt. Hoppas inte min sambo läser denna tråden :-O Då är de väl färdigshoppat för min del.
Men jag börjar nästan oxå tycka att lillskruttan har mycket kläder i sin garderob nu... Men de är ju så kul med "lite" nytt "ibland"
JAg håller helt med jag har verkligen inte hjärta att sälja Linnéas gamla kläder. De skulle inte kännas så bra och man får kanske inte många kronor för dom o då skulle de hellre fått stanna här hos mina minnen
För visst är de härligt att ta fram de gamla kläderna o tänka tillbaka, jag blir lite lessen i ögat då.
De tror jag inte går. Men jag köpte två par velorbyxor (som ingår i ta 3 betala för 2) till stora tösen. Inte så smart men vi var inte i behov av nåt annat typ. Så fick lilla tjejen en ugglebody + en snigeltröja. så bidde de molnmockasiner till storasyster Tyvärr var lillasysters stl slut
De var ju fruktansvärt konstigt att dom inte sa nåt till mig isåfall. Tror att jag försökt med de där någon annan gång och då kunde man inte göra så. Men om ni säger att man kan de får de bli en till tur till lindex imorrn
Ja har mejlat kundtjänst "när jag kom hem läste jag på ett forum" skrev jag hihi Undrar hur många härifrån som mejlar o frågar saker och nämner detta forum
snart blir dom nog nyfikna
Du hade rätt! Tack så mycket annars hade dom blåst mig på 99 spänn!
Ett stort PLUS till kundtjänst som ALLTID svarat snabbt på mina frågor!
De ska visst gå iaf enligt lindex kundtjänst Svaret jag fick var:
"Hej och tack för ditt mail!
Texten informerar att det går inte att kombinera med andra erbjudan och rabatter.Men just detta erbjudan är ett fast erbjudan och här gäller det på. Ta kontakt med butiken så hjälper de dig så du får rätt antal varor."
Så de kan du ju informera din butik om, jag ska ge min butik infon imorrn
Skriv till kundtjänst och fråga, så får du de på papper jag har mejlet nerpackat i väskan. Ska inte låtsas om de först utan se vad dom säger
Hursom har jag för mig att jag ville kombinera ett annat erbjudande med t3b2 men att de då inte gick. Men nu vet jag vad som gäller.
Skulle tro att de är svårt. Beror nog helt på hur längesen du köpte dom. Har hon endast kunnat haft dem typ en gång så kanske? Jag vet inte. Själv skulle jag nog inte reklamera trosor. Men prova går ju om du har lust