Inlägg från: AsfaltsBlomma |Visa alla inlägg
  • AsfaltsBlomma

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Malwa skrev 2007-09-25 16:33:59 följande:
    De bruna plyschsnickisarna, finns de på pojkavd? eller. Har de funnits länge? har varit på 3olika lindex nu på 2 dagar och ingen har dem!
    De finns på flickavdelningen. Jag såg dem för första gången för ca en månad sen.
  • AsfaltsBlomma
    seSSa skrev 2007-09-25 17:55:24 följande:
    någon som har den där retrotröjan i strl 86 i affären vid sig (lindex)?? har letat överallt
    Jag stod och höll i en 86 för nån dag sen. Ska kanske till Lindex imorgon och kan kolla om det finns någon kvar.
  • AsfaltsBlomma
    Elaizans mamma skrev 2007-09-25 19:50:02 följande:
    Hej alla Lindexvänner.Finns det ågon som kanske skulle kunna hjälpa mig??Jag har letat febrilt efter klänningen, den gråa med vita bubblor på MOLO kopia i stl 86.Om någon hittar den så betalar jag självklart porto osv.MvhLina
    Jag ska kanske på shopping imorgon och isf spanar jag efter en.
  • AsfaltsBlomma

Har lagt in en bild på sonen min i Kikkid kopian i bildtråden. Snygg som bara den men tyvärr för liten för honom. Hade behövt en två storlekar större.

• AsfaltsBlomma
    mollan nu skrev 2007-09-26 16:39:46 följande:
    Asfaltsblomman: vad har Elliot för mått? Min tjeja är 76cm och 10650 vid sista bvc besöket. Kanske kan få på henne en 80:a
    Han är ca 76 cm lång och ca 13 kg tung. En rund kille alltså. Den satt åt om magen och var lite för kort på honom.
  • AsfaltsBlomma
    Persilja skrev 2007-09-26 17:08:22 följande:
    AsfaltsBlomma : Tyckte dressen var jättefin, men jag blev ännu mer sugen på innehållet i skåpet bakom.
    solida skrev 2007-09-26 17:11:29 följande:
    Ha ha! Ja, och i lagom barnhöjd också...!
    Haha! Flaskorna syns inte så mycket egentligen men blev väldigt framträdande på kortet. Är ganska nyinflyttade och allt i det skåpet har bara ställts in för att vi inte vet var vi ska ha det. Men som tur är kan han inte öppna det.
    solida skrev 2007-09-26 17:10:32 följande:
    Tyckte den såg ut att sitta bra...? grymt snygg var den iallafall!
    Ja, den ser inte så liten ut när han står still men så fort han rör sig så korvar den upp sig i benen.
  • AsfaltsBlomma
    gosmamman skrev 2007-09-26 19:07:03 följande:
    asfaltsblomma var den undrebara velour heldressen nyinkommen?? har aldrig sett den förut. Fanns den i fler färgen? vad kostade den??
    Ja, tror den är nyinkommen. Såg den iaf först idag. Såg den bara i brunt. Finns i stl 56-80. 129:- så bra pris!
    philmKarin skrev 2007-09-26 20:09:21 följande:
    Oj vad snygg den var i verkligheten Vilken längd/vikt har din son?
    Ja, den är jättesnygg! Om bara sonen varit liite mindre. Han är ca 76 lång och 13 kg tung.
  • AsfaltsBlomma
    philmKarin skrev 2007-09-26 20:19:55 följande:
    Såg att du redan svarat . Hm Tyra är nog runt 72cm och väger bara knappt 8kg så den kommer inte att vara för tight om magen iaf men jag hatar när byxor är för korta så vi får väl se om jag köper den...
    Den satt lite tajt om magen men det största problemet var att den var för kort i överkroppen. Eller så är det Elliot som har lång överkropp...
  • AsfaltsBlomma
    3 barns mor skrev 2007-09-27 13:41:39 följande:
    jag har mailat dom men inte fått svar. kanske är bättre att ringa. 2007 Mamma skrev 2007-09-27 13:36:23 följande:
    Jag har heller inte fått någon kupong. Mailade men precis som du har jag heller inte fått något svar. Dåligt!
    Mitt Lindexkort är kontantkort och inte med kredit. Kan det kanske vara därför jag inte får någon kupong?! Men visar det var gång jag handlar dock.
  • AsfaltsBlomma
    philmKarin skrev 2007-09-27 14:36:01 följande:
    Glömde ju säga att jag mailade Lindex förut ang. att mitt kort slutat fungera samt att jag aldrig fick några rabattkuponger längre... Sedan damp ju 25% kupongen ned i brevlådan samt jag fick en presentcheck på 50kr tillsammans med mitt nya kort
    Har du med kredit på ditt kort?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)