• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • lollypop
    lolo21 skrev 2007-09-14 17:07:51 följande:
    lollypop: vet inte om de är just de ugglekläderna du menar, men i mitt galleri finns iaf bild på uggle kläder till bebis från lindex=)Jag älskar ugglor!
    ALLA bilder är välkomna i BILDTRÅDEN, även om det inte var just dessa jag syftade på  
  • Binaa

Coca cola light: Det fanns flera molnoveraller på Lindex i Högdalen igår. Fanns iaf minst en i storlek 80.

• lollypop
    Buttelina skrev 2007-09-14 17:57:31 följande:
    lollypop, där är en bild på gitarr tröja i tråden den rosa och gråa
    Jepp! Såg det sen!
  • bengke

Bruna velourbyxor i 3 för 2 sortimentet, vet någon om de kmmer att komma in i fler storlekar? De är ju det perfekta plagget ,men det är väl fler än jag som kommit på. Kundtjänst svarar inte påmina mail.

Han man tur kanske någon som norpat till sig ett par 92 eller 98:or lägger ut dem för överpris på tradera.

• maggan75
    bengke skrev 2007-09-14 18:29:38 följande:
    Bruna velourbyxor i 3 för 2 sortimentet, vet någon om de kmmer att komma in i fler storlekar? De är ju det perfekta plagget ,men det är väl fler än jag som kommit på. Kundtjänst svarar inte påmina mail.Han man tur kanske någon som norpat till sig ett par 92 eller 98:or lägger ut dem för överpris på tradera.
    Det kommer säkert in fler men de går åt fort så det gäller att vara snabb. Jag var där dagen efter de hade plockat upp byxorna och  då var strl 86  slut och några få i storlek 92. Jag chansade och tog 92  ( strl 86 i byxor brukar vara stort på dottern)  Tack vare resåren nertill så satt de jätte bra
    Mamma till hulliganerna Vilgot och Vilma
  • solida

bengke> Idag när jag var på lindex fanns det i alla möjliga storlekar i brunt och svart. Nån enstaka i rosa. Jag köpte ett par svarta i stl 86. Men jag vet ju inte om de bara har sålt dåligt här, eller om det var en ny leverans de fått in...

• Lokatt
    bengke skrev 2007-09-14 18:29:38 följande:
    Bruna velourbyxor i 3 för 2 sortimentet, vet någon om de kmmer att komma in i fler storlekar? De är ju det perfekta plagget ,men det är väl fler än jag som kommit på. Kundtjänst svarar inte påmina mail.Han man tur kanske någon som norpat till sig ett par 92 eller 98:or lägger ut dem för överpris på tradera.
    dom är små i storlek oxå, tänk på det
  • AsfaltsBlomma

Jag är verkligen sugen på den här bruna kepsen som diskuteras flitigt. Funderade på den från Knuckleheads men Lindex-kepsen är kanske lika snygg. Men har inte ens sett något med älgar i butikerna här nere. Någon som sett den i Malmö eller i närheten? Den enda jag såg var en grå med stort tryck fram.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)