• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • philmKarin
    lollypop skrev 2007-09-14 15:30:36 följande:
    Den jag såg var brun!
    Det är den på bilden också...

Tittade nu på kepsen från knucklehead som troligtvis inspirerat Lindex-klädmakarna och den har faktiskt också ett fult (tyker jag) märke på sig. Då köper jag nog hellre en billigare och syr över nåt...

Finns i färgen brun - klicka för ännu större bild...
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • lollypop
    philmKarin skrev 2007-09-14 15:36:14 följande:
    Det är den på bilden också... Tittade nu på kepsen från knucklehead som troligtvis inspirerat Lindex-klädmakarna och den har faktiskt också ett fult (tyker jag) märke på sig. Då köper jag nog hellre en billigare och syr över nåt...
    Ja, den har jag också kikat på
  • josse82
    philmKarin skrev 2007-09-14 15:29:29 följande:
    Undrar också... men man såg inte märket ordentligt (älg?). Någon måste fota den "in action" please! Jag har inte sett den i verkligehetn ännu. Skulle tydligen finnas på baby-avdelningen så jag hoppas att det finns mindre än 52/54...
    Jag lämnade tyvärr tillbaks den, för att jag inte tyckte att den var så fin. Men bilden på var ett älghuvud i brunt. Har bara bilden som jag visade tidigare  
  • philmKarin
    josse82 skrev 2007-09-14 15:38:07 följande:
    Jag lämnade tyvärr tillbaks den, för att jag inte tyckte att den var så fin. Men bilden på var ett älghuvud i brunt. Har bara bilden som jag visade tidigare 
    Fanns det många mössor när du köpte den... börjar fundera på om det är nåt som var kvar från förra året? Är det någon annan som sett de bruna keps-mössorna i nån butik?
    Fast de hör ju kanske ihop med västen du köpte och bodysarna med älgen på iofs...
  • lollypop
    NovasMam:

Va bra att du la in dom rutiga snickisarna också!!! Sååå söta!!!
    Höll på att glömma dom!
  • lollypop
    philmKarin skrev 2007-09-14 15:43:56 följande:
    Fanns det många mössor när du köpte den... börjar fundera på om det är nåt som var kvar från förra året? Är det någon annan som sett de bruna keps-mössorna i nån butik?Fast de hör ju kanske ihop med västen du köpte och bodysarna med älgen på iofs...
    Det var någon annan som skrev om en brun också (med bild!) tidigare i tråden!!!
  • LillaÄrtan

Finns lite Lindex-shpping inne hos mig för den intresserade

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • philmKarin

Ja ja... får väl hålla utkik på Lindex varenda dag då. Nu vill jag ju ha äppetröjan också och den orange-flummiga

• lollypop
    LillaÄrtan skrev 2007-09-14 15:46:35 följande:
    Finns lite Lindex-shpping inne hos mig för den intresserade
    Nice

Vill du inte va gullig och lägga in bilderna i vår alldeles nya BILDTRÅD (länk i TS) !!!???
  • LillaÄrtan

Här har vi haft äppentröjjar inne på Lindex sedan början av augusti. Men idag fick dem in velourbrallorna.. Verkar vara jätteolika i olika butiker när dem får in & OM dem får in vissa plagg!

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)