• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • hena

Jag har oxå en och ja den är jätte fin, men shit vad folk är hysteriska...

• TereseA
    lollypop skrev 2007-09-14 23:48:40 följande:
    Fick tipset från experter att man skulle tvätta den i vitt. Och det stämmer säkert!? Bara inte i min värld... Jag lägger INTE in ett nytt rött plagg i min vittvätt!!!Då får hellre det plagget bli "förstört". Än att hela min vittvätt blir rosa
    håller med dig..skulle aldrig lägga så mycket rött i en vittvätt...skulle vara för jävligt om de vita skulle bli förstörda..En annan har ju inte så mycket kläder,då är man rädd om det lilla man har.
  • snigelina
    TereseA skrev 2007-09-15 12:56:34 följande:
    håller med dig..skulle aldrig lägga så mycket rött i en vittvätt...skulle vara för jävligt om de vita skulle bli förstörda..En annan har ju inte så mycket kläder,då är man rädd om det lilla man har.
    Om man är rädd kan man slänga in en "color catcher"-duk från Nitor, den fångar upp överskottsfärg. Jag har aldrig själv använt den, litar på att kvalitetskläder ska hålla måttet.
  • krinzon

Och jag som var och lämna tillbaka min moln overall i affären idag... Borde sålt den på Tradera istället!!!

• Mammanseko

Det är 19! molnoveraller ute på tradera! Helt otroligt!

• Tildamamman

Japp, trots att jag tvättat enligt alla konstens regler. Bytte bodyn och stjärnorna blev blåflammiga igen

Det roliga är att kallingarna är superfina då de är i annat material...

Ja ja, i våras blev det mörkblå på stjärnbodyn ljusblått, nu har de andra problem

HUR SER ER ANDRAS STJÄRNBODYSAR UT?? FLAMMIGA STJÄRNOR??

TereseA skrev 2007-09-14 23:25:51 följande:
    Skulle bara säga att jag köpte den där nya bodyn från kids kollektionen på Lindex..Den röda med stora vita stjärnor på...Tror inte det är så bra kvalite...jag tvättade den och de vita stjärnorna blev rosa...hade precis köpt den...någon mer än jag som råkat ut för det..
  • Aannaa
    hena skrev 2007-09-15 11:10:45 följande:
    www.tradera.com/auction/auction.aspx...Är folk helt galna eller???
    Oh shit! Skulle köpt den enda som fanns kvar i 'mitt' centrum iaf då om man kan tjäna en hacka på den
    Emilia är mitt allt ♥
  • Persilja

Hej hej
    Har inte skrivit inte i denna tråd hittills men följt den ändå...
    Måste bara säga till dig lollypop att trevligare ts får man leta efter. Du hejar på tråden framåt och ger feedback. Härligt!

• lollypop
    Persilja skrev 2007-09-15 14:26:56 följande:
    Hej hej Har inte skrivit inte i denna tråd hittills men följt den ändå...Måste bara säga till dig lollypop att trevligare ts får man leta efter. Du hejar på tråden framåt och ger feedback. Härligt!
    Oj! Tack! Generad Glad

Jag är bara jätteglad att tråden blev en sån hit!!!
    Och tycker det är superroligt att sitta här och tjattra med alla andra glada och trevliga tjejer!!!
  • lollypop
    Aannaa:

Snygg tunika (i bildtråden)! Den måste vara ny!? Den har jag aldrig sett!

Liiite Småfolk-inspirerad, va!!!???
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)