• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • tjejk

åh vad tråkigt det är att newborn slutar vid stl.68 Det finns så mycket fint med ugglor på

• miniGrynet
    philmKarin skrev 2007-09-15 19:16:19 följande:
    Jag vet vilken du menar.. den är som en tunika va? Eller så kanske den fanns både som tröja och tunika. Men den är vit med mömrkbruna kvistar/blommor på.
    Ja, det är den! Den vill jag ha....
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • gosmamman
    tjejk instämmer, jag har många ggr önskat att newborn fanns ända upp till 80 Fundersam
    Mamma till 2 underbara töser maj-03 och okt-06 och älskar retro kläder på dem
  • Snorky
    TereseA skrev 2007-09-15 16:22:26 följande:
    Tror ni man kan lägga den röda med vita stjärnor som blivit rosa i klorin..Jag har bilden på bodyn i mitt galleri under mappen bebisgrejer..är det vita som blivit rosa..Får väl annars köpa en ny i stället..
    har du tvättat enligt tvättråden?? isf skulle jag reklamera... jag skulle aldrig acceptera nåt sånt.
    AnnaFreja skrev 2007-09-15 17:18:48 följande:
    hej! får man vara med här. Har kikat i tråden ett tag. Jag handlade lite kläder på lindex i dag. Jättefina! Det är bara så synd som nån skrev att de har mycket snyggare tjejkläder än killkläder. Undrar varför det är så?Det jag shoppade idag var på tjejhörnan.
    därför  köper jag det mesta åt min stora pojk på flick ist
    tjejk skrev 2007-09-15 19:30:39 följande:
    åh vad tråkigt det är att newborn slutar vid stl.68 Det finns så mycket fint med ugglor på
    det slutar tom vid 62... supersynd, de kläderna är alltid superfina... vi får maila Lindex o klaga så de gör större
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • världens bästa mamma

Nån bra overall till flicka stl. 80. Kan ni rekomendera nån fin och bra.?

• Anna Conda

Jädrans vad dyrt det blivit sen man hittade den här tråden... Tycker jag springer på Lindex varje dag nu,det finns ju såååå mycket fint!

Idag blev det brun gittar-body med orangea muddar. Dottern var helskön i veloursnickisar,ny body och mina gamla näbb-tofflor (ni vet såna där typ same-stövlar i skinn fast innetofflor).

Blev extra nöjd med bodyn,eftersom den matchar med bruna ugglekläderna som lillasyster/bror ska ha

Ska försöka lägga in lite bilder jag med bara jag får in dem på datorn... Nu ska jag snoka vad ni andra har shoppat (kanske blir tvungen att ta en sväng till Lindex i morgon med )

• Morty

Ni pratade om några ugglekläder innan. Är det tröjorna på 86-122 u rött & brunt så har jag dem i galleriet. Är ej PLUS-medlem så om någon vänlig själ vill så får de gärna lägga in den i Bild-tråden.

• Morty

philmKarin: Åh, den orange-flum är sååå snygg. Köpte den i grön och cerise till dottern för hon 'behöver' ha starka färger. Själv älskar jag brunt och oranget!!! Hoppas du hittar den i rätt storlek snart.

• Snorky
    Morty skrev 2007-09-15 20:23:22 följande:
    Ni pratade om några ugglekläder innan. Är det tröjorna på 86-122 u rött & brunt så har jag dem i galleriet. Är ej PLUS-medlem så om någon vänlig själ vill så får de gärna lägga in den i Bild-tråden.
    jag har lagt in den bruna med cerise halsringning... men du kanske har den som är tvärtom?
  • Snorky
    Anna Conda skrev 2007-09-15 19:56:00 följande:
    Jädrans vad dyrt det blivit sen man hittade den här tråden... Tycker jag springer på Lindex varje dag nu,det finns ju såååå mycket fint!Idag blev det brun gittar-body med orangea muddar. Dottern var helskön i veloursnickisar,ny body och mina gamla näbb-tofflor (ni vet såna där typ same-stövlar i skinn fast innetofflor).Blev extra nöjd med bodyn,eftersom den matchar med bruna ugglekläderna som lillasyster/bror ska ha Ska försöka lägga in lite bilder jag med bara jag får in dem på datorn... Nu ska jag snoka vad ni andra har shoppat (kanske blir tvungen att ta en sväng till Lindex i morgon med )
    vad gulligt med näbbtofflor... jag har näbbstövlar (vinterstövlar) sen jag var liten Som mina barn ärvt! Så sött!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)