Inlägg från: lollypop |Visa alla inlägg
  • lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Plupp01 skrev 2007-09-14 22:34:37 följande:
    Har inte varit inne här förut, men jag kan bara säga att Lindex "kopior" är super. Man blir ju ruinerad om man ska köpa märkeskläder hela tiden. Jag har inga bilder men har köpt en hel del i 50-56 till lillkillen som kommer i december. Det blev en brun uggleoverall, plus brun/orange uggle kläder mm. Sen var jag inne idag och kom ut med en hel kasse igen...den här gången gick jag lös på stjärnkollektionen. Det blev "syskon-utstyrslar" till båda barnen. Lillkillen och storasyster måste ju matcha En fråga angående molnoverallen, finns den kvar? Jag kan inte hitta den på Lindex sidor och har inte sett den i butik heller (Linköping och Norrköping). Det skulle inte vara helt fel med en sådan till våren för lilkillen.
    Åhhh, en till shopinggalen typ... Välkommen till gänget
    En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
  • lollypop
    annaknin skrev 2007-09-14 22:38:44 följande:
    Kommer ni ihåg att jag mailade Lindex för att fråga om det skulle komma mer kläder med moln-mönstret? Jag har fått svar nu: Hej och tack för ditt mail. Det vi vet är att det kommer att komma en overall som går i rosa med samma mönster. När det gäller vantar och mössa så vet vi tyvärr inte det i dagsläget.
    Låter ju inte helt fel
  • lollypop
    TereseA skrev 2007-09-14 23:25:51 följande:
    Skulle bara säga att jag köpte den där nya bodyn från kids kollektionen på Lindex..Den röda med stora vita stjärnor på...Tror inte det är så bra kvalite...jag tvättade den och de vita stjärnorna blev rosa...hade precis köpt den...någon mer än jag som råkat ut för det..
    philmKarin skrev 2007-09-14 23:38:04 följande:
    Det var nån annan i tråden som råkat ut för det också. Tycker du ska be att få byta, kan ju vara ett måndagsexemplar. Annars så tappar ju stjärnkläderna färgen ganska snabbt tycker jag men mig gör det inget, gillar när det blir lite använt alá me&I .Appropå stjärnkläder så stod jag och klämde på de gamla stjärnkläderna som fanns i set med T-shirt och shorts och de är superfina ju. Fanns i svarta sjärnor och röda kantband och turkosa stjärnor och bruna kantband 86 och uppåt. Men eftersom det  är killavdelningen så är de superstora... fast de kanske krymper i tvätten *vill ju ha*
    Sånt är jättesvårt... Just med rött och vitt! Lätt hänt!

Själv är jag en av dom (eller rättare sagt sambon!) som lyckades få alla vita hjärtan på frottètunikan från me&I rosa Generad 
  • lollypop
    TereseA skrev 2007-09-14 23:44:57 följande:
    Man kanske ska tvätta för hand första gången...o sedan med andra kläder...Jag tvättade bodyn med mörka kläder..o alla kläderna jag tvättade var första gången...
    Fick tipset från experter att man skulle tvätta den i vitt. Och det stämmer säkert!? Bara inte i min värld...
    Jag lägger INTE in ett nytt rött plagg i min vittvätt!!!
    Då får hellre det plagget bli "förstört". Än att hela min vittvätt blir rosa
  • lollypop
    snigelina skrev 2007-09-14 23:50:48 följande:
    Tvätta det separat första gången då?Jag tvättar alla plagg med vita detaljer tillsammans och det är en hel del sånna plagg tycker jag. Nån "ren" vit-tvätt har vi nästan inte.
    Vilken tajming! Experten! Visst var det du som tipsade om detta i me&I-tråden, när där disskuterades vilt !!!???
  • lollypop

Ja, jag skulle ju tvättat frottètunikan för hand! Men sambon slängde in den i maskinen

• lollypop

Nä, nu är det natti natti för min del... Ögonen börjar gå i kors

• lollypop
    GÒ FÖRMIDDAG !!!

VILL TACKA ALLA SOM BIDRAGIT MED NYA FINA BILDER I BILDTRÅDEN!!!
    JÄTTEROLIGT!!!

TACK TACK !!!
  • lollypop
    annaknin skrev 2007-09-15 00:14:21 följande:
    Idag köpte förresten sambon en tröja åt Leon! Jag släppte honom lös på Lindex med sin 50-kronors-check (som han fick för att han gick med i klubben) och lät honom handla helt själv utan att lägga mig i! Det är typ alltid jag som handlar ju, så det var kul att se vad han skulle hitta på. Resultatet ser ni i bild-tråden.
    Men det var väl inget dumt val, eller!!!???
    Fick han godkänt???
  • lollypop
    hena skrev 2007-09-15 11:10:45 följande:
    www.tradera.com/auction/auction.aspx...Är folk helt galna eller???
    Ohhh ja! Där finns många liknande!!! Förvånad Sjukt!!!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)